جذب و نگهداری فروشنده و پرسنل فروشگاهی در شرایط بحرانی

زمان برگزاری: ۳ شهریور ۱۴۰۴
مدت زمان وبینار: یک ساعت

وبینار «جذب و نگهداری فروشنده و پرسنل فروشگاهی در شرایط بحرانی» با حضور مریم شهابی، فرصتی است برای یادگیری راهکارهای عملی مدیریت منابع انسانی در روزهای پرچالش. در این وبینار، شما با مفاهیم اولیه سیستم مدیریت منابع انسانی آشنا می‌شوید، چالش‌های کلیدی کارکنان فروشگاهی در شرایط نامطمئن را می‌شناسید و با استراتژی‌های کاربردی برای حفظ انگیزه، بهره‌وری و نگهداری تیم فروش آشنا می‌شوید. علاوه بر این، یاد می‌گیرید چگونه با برنامه‌ریزی پیشگیرانه منابع انسانی، تیم فروش خود را برای آینده آماده کنید و کسب‌وکارتان را در شرایط بحرانی سرپا نگه دارید.

سرفصل‌های وبینار

۱-مفاهیم اولیه سیستم مدیریت منابع انسانی ۲-چالش‌های کلیدی منابع انسانی در شرایط بحران ۳-استراتژی‌های کاربردی مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران ۴- استراتژی پیشگیرانه در حوزه ی منابع انسانی برای آینده

مخاطبین

این وبینار برای مدیران فروشگاه‌ها، صاحبان کسب‌وکار، سرپرستان و افرادی که مسئول تیم فروش و پرسنل فروشگاهی هستند طراحی شده است و به آن‌ها کمک می‌کند در شرایط بحرانی، تیم خود را حفظ و انگیزه آن‌ها را بالا نگه دارند.

Picture of <span>مریم شهابی</span>
مریم شهابی

مشاور کسب و کار

وبینارهای پیشنهادی
دیدگاه

نظرات کاربران