سوالی برات پیش اومده؟
می توانید پاسخ سوالات خود را از دسته بندی های زیر پیدا کنید
1. برای اتصال دستگاه به اینترنت باید چه مراحلی رو طی کنم؟
2. کدهای دستوری دستگاه
38031: نمایش دادن نام و رمز دستگاه
38032: نمایش دادن سری دستگاه و آی پی
38033: راه اندازی مجدد دستگاه
38034: قطع کردن صدای بوق دستگاه
38036: بروزرسانی شدن دستگاه
38037: جابجایی نام فروشگاه در نمایشگر دستگاه
38038: نمایش نسخه دستگاه
38039: تعیین مدت زمان روشن ماندن دستگاه
3. آیا دستگاه باید همیشه به برق متصل باشد؟آیا دستگاه دایرکت باتری ندارد؟
دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت فاقد باتری بوده بنابراین نیاز به برق دارد.دقت داشته باشید که دستگاه دایرکت را فقط با آداپتوری که همراه آن ارسال شده به برق متصل کنید.
4. چرا وقتی بر روی دستگاه شماره وارد میکنم پیغام "مجدد تلاش کنید" نمایش داده می شود
در این مورد دستگاه شما در حالت فروشنده قرار گرفته که مخصوص اطلاع رسانی می باشد. با نگه داشتن دکمه تیک به مدت پنج ثانیه ، دستگاه شما به حالت فروشگاه برمیگردد که برای ذخیره شماره موبایل می باشد.
5. چرا وقتی بر روی دستگاه شماره وارد میکنم پیغام "با موفقیت دریافت شد " نمایش داده می شود اما شماره ذخیره نمی شود؟
این پیغام به این معنی است که دستگاه شما به اینترنت دسترسی ندارد و باید اتصال آن را بررسی نمایید.اگر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه علامت وای فای بدون خط قرمز و یا علامت تعجب باشد ،حجم بسته اینترنت خود را بررسی کنید اما اگر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه علامت وای فای همراه با خط قرمز و یا علامت تعجب بود باید مراحل اتصال به اینترنت را مجددا انجام دهید.
1. گارانتی دستگاه دایرکت به چه صورت فعال می شود؟
با اتصال دستگاه به پنل کاربری ، گارانتی از همان تاریخ به مدت یکسال برای شما فعال خواهد شد.
2. مواردی که گارانتی را باطل می کنند عبارتند از :
1- آسیب فیزیکی
2- آب خوردگی
3- نوسان برق شدید
4- باز شدن دستگاه توسط افراد غیر کارشناس آداپتور دستگاه شامل گارانتی نمی شود.
3. ضمانت طلایی
مدت زمان استفاده از این ضمانت دو هفته می باشد که از تاریخ الصاق دستگاه به پنل شروع می شود. در صورت خرابی (به جز مواردی که گارانتی را ابطال میکند) در این بازه زمانی ، دستگاه بی هیچ قید و شرطی تعویض خواهد شد.
4. به چه صورت می توانم دستگاه خود را مرجوع کنم؟
اگر از تاریخ الصاق دستگاه به پنل بیشتر از 14 روز نگذشته باشد میتوانید دستگاه خود را مرجوع کنید. اگر ساکن شهر مشهد هستید می باید دستگاه را به آدرس دفتر مرکزی ارسال کنید و در غیر اینصورت باید دستگاه را به آدرس زیر ارسال بفرمایید. مشهد – خیابان راهنمایی – برج سلمان- طبقه پنج – واحد 11 و 12 کد پستی :9183859487
آدرس دفتر مرکزی : مشهد – خیابان سناباد – نبش سناباد 34 – پلاک 392 کد پستی : ۹۱۸۳۶۶۴۴۳۱ واحد خدمات پس از فروش بعد از بررسی ، در صورت سالم بودن دستگاه و اقلام همراه و کسر هزینه های مربوط به بسته بندی و ارسال ، مبلغ قابل عودت را به شما اعلام شده و نهایتا طی 3 روز کاری وجه مربوطه به شماره حساب اعلام شده شما واریز میگردد. نکته : تمامی اقلام همراه دستگاه می باید ارسال گردد در غیر اینصورت هزینه اقلام توسط واحد خدمات پس از فروش محاسبه و از مبلغ اصلی کسر می شود.
1. آیا میتوان بدون داشتن دستگاه در پنل دایرکت ثبت نام کرد؟
خیر. برای ثبت نام پنل کاربری دایرکت ، باید دستگاه را خریداری کرده باشید.
2. پیامک ها با چه شماره و یا چه سر خطی ارسال می شود؟
تمامی پیامک ها از خط عمومی دایرکت و یا از خط تبلیغاتی اختصاصی شما ارسال می شود.این خطوط 14 رقمی و با سرشماره 50004 می باشند و پیامک ها از شماره موبایل شما ارسال نمی شود.
3. آیا محدودیتی در ارسال پیامک از طریق دایرکت وجود دارد؟
خیر.با پنل دایرکت شما می توانید بدون هیچ نوع محدودیتی پیامک ارسال کنید.
4.چرا باید پنل کاربری خود را هر سال تمدید کنم؟
دایرکت در طی سالهای متمادی با همکاری و همفکری تیمی خبره، امکاناتی در پنل فراهم کرده که بستری مناسب برای تعامل مطلوب و سازنده شما با مشتریانتان است.
امکانات پنل شما را در رسیدن به اهداف کسبوکارتان رهنمون میسازد و بهرهگیری شما از این امکانات مستلزم پیگیری، پشتیبانی و توسعه هستند که تمامی این فرآیندها نیازمند بهرهگیری از منابع انسانی و مالی است و مبلغی که شما بابت تمدید پنل پرداخت میکنید صرف این امور میشود.
همهی امکانات پنل دایرکت، بلافاصله بعد از فعالسازی تا یکسال، به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.
از سال دوم به بعد در بازههای زمانی کوتاه مدت سه ماهه و شش ماهه و بازه زمانی بلند مدت یکساله میتوانید نسبت به تمدید پنل اقدام نمایید.
تعرفه تمدید پنل بدون درنظر گرفتن ۹ درصد مالیات محاسبه شده است و این مبلغ از سمت شرکت دایرکت به مشتریان به عنوان هدیه تقدیم میشود.
5. چرا خط اختصاصی من تایید نشده است ؟
دلایلی که منجر به عدم تایید خط اختصاصی می شود:
1-عدم تطابق شماره موبایل با کد ملی صاحب خط
2-نام و نام خانوادگی به صورت کامل وارد نشده باشد.
3-کد پستی نادرست بوده و یا با آدرس پستی که ثبت شده تطابق ندارد.
6. آیا اعتبار پیامکی در صورت منقضی شدن پنل از بین می رود؟
خیر.اعتبار پیامکی شما تاریخ انقضا ندارد و در صورت تمدید پنل کاربری ، اعتبار پیامکی فعلی هم تمدید می شود.
7. هزینه ارسال پیامک چقدر است؟
تعرفه ارسال هر پارت پیامک فارسی (66 کاراکتر) برای تمامی اپراتورها 169 تومان می باشد و همچنین برای ارسال هر پارت پیام انگلیسی (66 کاراکتر) برای تمامی اپراتور ها 258 تومان می باشد.
8. چرا بعضی از پیامک های من با خط اختصاصی خودم ارسال نمی شود؟
خط اختصاصی شما تبلیغاتی است به این معنی که صرفا مخاطبینی که پیام های تبلیغاتی آنها باز هست پیامک شما را دریافت میکنند و برای باقی افراد که تبلیغات خود را مسدود کرده اند یا اصطلاحا بلک لیست هستند از خط خدماتی اشتراکی دایرکت ارسال پیامک انجام می شود. دقت داشته باشید که این توضیح مربوط به ارسال پیامک هایی به جز گروهی و یا انبوه است.
9. من دوستم رو معرفی کردم اما شارژ هدیه را دریافت نکردم ؟
شخص معرفی شده باید با همان شماره موبایلی که شما در پنل وارد کردید ثبت نام کند تا سیستم به صورت خودکار شارژ هدیه را اعمال کند. اگر با شماره دیگری ثبت نام انجام شود ، باید با واحد فروش دایرکت تماس بگیرید.
10. آیا فقط از طریق دستگاه دایرکت می توانم شماره ها را در پنل کاربری خود ذخیره کنم؟
خیر علاوه بر دستگاه می توانید شماره ها را در قالب یک فایل اکسل به پنل کاربری خود اضافه کنید.
برای این انجام این کار وارد قسمت مشتریان و سپس زیرشاخه گروه ها شده و گزینه آپلود فایل اکسل را انتخاب کنید.دقت داشته باشید که شماره های تکراری با این روش در پنل دایرکت آپلود نمی شود.
11. ایا میتوانم از شماره مشتریانم خروجی اکسل داشته باشم؟
بله برای انجام این کار وارد قسمت مشتریان و سپس زیر شاخه مشتریان شده و در نهایت گزینه خروجی اکسل را انتخاب کنید.
12. فایل اکسل شماره هایم را در پنل دایرکت آپلود کرده ام اما تمامی آنها اضافه نشده است؟
پنل دایرکت ، شماره ای را به صورت تکراری ذخیره و یا اضافه نمیکند. اگر شماره ای داخل مشتریان شما باشد، حتی در گروه جدید مجدد اضافه نخواهد شد .
13. چرا لینک شبکه های اجتماعی داخل متن پیام کار نمی کند؟
آدرس شبکه های اجتماعی شما باید صرفا شامل یوزرنیم بدون @ باشد.
14. رمز عبور خود را فراموش کرده ام
برای تغییر رمز عبور باید از صفحه ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.در صفحه باز شده شماره موبایلی که پنل دایرکت را با آن ثبت نام کردید وارد کرده تا پیامکی حاوی کد احراز هویت برای شما ارسال شود.کد دریافت شده را در کادر خواسته شده وارد و سپس یک رمز عبور جدید برای خود تعریف کنید.
15. به یاد ندارم با چه شماره موبایلی پنل کاربری خود را ثبت نام کرده ام؟شماره موبایلی را که با آن پنل کاربری ثبت نام شده ، فراموش کرده ام؟
برای بازیابی شماره موبایل خود باید از صفحه ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “شماره موبایل خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. در صفحه باز شده و در کادر شماره سریال دستگاه ، سری دستگاه که در پشت آن درج شده را وارد کرده و سپس گزینه “دریافت نام کاربری” را انتخاب بفرمایید.
با وارد کردن کد 38032 بر روی دستگاه می توانید سری دستگاه را که همان MAC میباشد مشاهده کنید.
1. چرا با اینکه گزینه ارسال گروهی ویژه را انتخاب کرده ام بازم هم پیامک گروهی به صورت عادی ارسال شده است؟
1- در ماه جاری از گزینه ارسال ویژه استفاده کرده باشید.
2- شماره ها از طریق اکسل آپلود شده باشد ( بررسی شود که شماره های گروه منتخب از طریق اکسل آپلود شده یا خیر)
2. چرا پیام خوش آمدگویی / تکرار خرید ارسال نمی شود؟
لطفا موارد زیر را بررسی کنید:
1-اعتبار یا اشتراک پنل تمام شده است
2-پیام تکرار خرید تنظیم نیست
3-دستگاه در حالت فروشنده میباشد
4-متن پیام دارای کلمات غیر مجاز است.
5-برای برچسب انتخابی پیامکی تنظیم نشده است.
6-دستگاه به اینترنت متصل نیست.
7-شماره کارمند (حضور و غیاب) وارد دستگاه شده است.
8.سری دستگاهی که بر روی آن شماره وارد می شود متعلق به این پنل کاربری نیست.
3. چرا پیامک نظر سنجی ارسال نمی شود؟
1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
2-پیام نظرسنجی حذف و پیامی جدید ایجاد شده باشد(اگر پیامک نظرسنجی را برای ایجاد یک پیام جدید حذف کنید ، تمامی شماره هایی که در صف دریافت این پیامک بودند هم حذف می شوند و دیگر پیامک خودکار شما را دریافت نمی کنند و برای دریافت پیامک نظرسنجی جدید نیاز است تا مجدد شماره آنها بر روی دستگاه وارد شود)
3-افزونه نظرسنجی فعال نباشد
4-برچسب مد نظر انتخاب نشده است.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)
4. چرا با اینکه پیام نظرسنجی را غیر فعال کرده ام باز هم برای مشتریان ارسال می شود؟
اگر پیام نظر سنجی غیر فعال گردد ،از همان ساعت برای شماره هایی که وارد دستگاه می شوند پیام نظرسنجی دیگر ارسال نمی شود اما تمامی پیامک هایی که داخل صف ارسال بودند ارسال خواهند شد مگر اینکه پیام نظرسنجی مورد نظر را حذف کنید.
5. چرا پیامک وفاداری ارسال نمی شود؟
1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
2-افزونه فعال نباشد 3-برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)
4-تعداد مراجعات مشتری به حد نصابی که تعیین شده نرسیده باشد
5-تعداد مراجعات مشتری بیشتر از عددی باشد که شما مشخص کرده اید.(برای جلوگیری از این مشکل شما می توانید از طریق تنظیمات پیشرفته بازه زمانی مشخصی برای تعداد مراجعات قبلی مشتری انتخاب کنید . دقت داشته باشید که انتخاب بازه زمانی را باید برای تمامی مراحل انجام دهید در غیر اینصورت پیامک های وفاداری به درستی ارسال نمی شود)
6. پیام خودکار ارسال نمیشود؟
1- افزونه فعال نباشد.
2-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
3- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد (مربوط به تنظیمات پیشرفته)
4- پیام مد نظر را حذف و پیامی جدید ایجاد شده باشد(اگر پیامک خودکار را برای ایجاد یک پیام جدید حذف کنید ، تمامی شماره هایی که در صف دریافت این پیامک بودند هم حذف می شوند و دیگر پیامک خودکار شما را دریافت نمی کنند و برای دریافت پیامک خودکار جدید نیاز است تا مجدد شماره آنها بر روی دستگاه وارد شود)
7. چرا با اینکه پیام خودکار را غیر فعال کرده ام باز هم برای مشتریان ارسال می شود؟
اگر پیام خودکار غیر فعال گردد ،از همان لحظه برای شماره هایی که وارد دستگاه می شوند پیام خودکار دیگر ارسال نمی شود اما تمامی پیامک هایی که داخل صف ارسال بودند ارسال خواهند شد مگر اینکه برنامه پیام خودکار مورد نظر را حذف کنید.
8. چرا دستگاه دایرکت تاریخ تولد را از مشتری دریافت نمیکند؟چرا نمی توانم بر روی دستگاه تاریخ تولد وارد کنم؟
1-در افزونه تبریک تولد گزینه ” دریافت تاریخ تولد از طریق دستگاه ” انتخاب نشده باشد
2-دستگاه به روز رسانی نشده است (برای به روز رسانی می توانید کد 38036 را بر روی دستگاه شماره گیری کنید)
9. چرا پیام تبریک تولد برای مشتری ارسال نشده است؟
1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
2-افزونه فعال نباشد.
3-تاریخ تولد مشتری در همان روز تولد ثبت شده باشد (دقت داشته باشید که تاریخ تولد باید حداقل 24 ساعت قبل از موعد تولد در پنل کاربری دایرکت ذخیره شود تا پیام تبریک ارسال شود)
10. چرا لینک دریافت تاریخ تولد در متن پیام کار نمی کند؟
1-لینک به متن پیام چسبیده باشد.
2-فیلتر شکن روشن باشد.
3-اینترنت روشن نباشد.
11. چگونه لینک دریافت تاریخ تولد را در متن پیام گروهی قرار بدهم؟
لینک دریافت تاریخ تولد که در همین افزونه وجود دارد را نمیتوان در سایر افزونه ها استفاده کرد و باید از افزونه فرم ساز برای دریافت اطلاعات مشتری در ارسال گروهی استفاده کنید.
12. چرا پیام ریفرال ارسال نمی شود؟
1- متن پیام ذخیره نشده باشد (هر 4 کادر متن پیام در هر دو قسمت “تنظیمات مشتری” و “تنظیمات دوستان مشتری” باید ذخیره شود در غیر اینصورت ارسال انجام نمی شود)
2- افزونه فعال نباشد
3- اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
4-شماره معرفی شده توسط مشتری قبلا در پنل کاربری ثبت شده باشد (دقت داشته باشید که پیام ریفرال برای شماره جدید ارسال می شود )
5- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)
13.پیام برنده باش ارسال نمیشود
1- افزونه فعال نباشد
2- اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
3-شماره مورد نظر قبلا پیام برنده باش را دریافت کرده باشد.(مگر اینکه برنامه برنده باش را غیر فعال کرده و پیام جدیدی تنظیم کنید)
4- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)
14. چرا افزونه حضور و غیاب کار نمیکند ؟
1-شماره مورد نظر به عنوان کارمند تعریف نشده باشد.
2-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است.
3-شماره اشتباه وارد شده باشد.
4-دستگاه دایرکت موقع ورود شماره به اینترنت متصل نباشد.
5-شماره کارمند مجددا و با فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه وارد دستگاه شده باشد .
15. چرا هنگام ویرایش زمان ورود و خروج کارمند با خطا مواجه می شوم؟
هر دو زمان ورود و خروج را نمیتوان همزمان باهم ویرایش کرد و همچنین در نظر داشته باشید که زمان خروج را باید حداقل 5 دقیقه بعد از ساعت ورود باشد
16. چگونه می توانم صورتحساب را به صورت گروهی ارسال کنم و یا اینکه به تعداد بیشتر از 20 نفر ارسال کنم؟
برای ارسال لینک صورتحساب به بیشتر از 20 نفر باید از لینک عمومی صورتحساب استفاده کنید.
پشتیبانی و مشاوره
لبخند رضایتتان را با دنیا عوض نمیکنیم
فروشم کم شده، رقبا هر روز فروششون بیشتر میشه، چکار کنم؟
خیالتون راحت، دایرکت آچار فرانسه کسبوکار شماست.