سوالی برات پیش اومده؟

می توانید پاسخ سوالات خود را از دسته بندی های زیر پیدا کنید

موضوع سوالی که برات پیش آمده را وارد کنید

38031: نمایش دادن نام و رمز دستگاه
38032: نمایش دادن سری دستگاه و آی پی
38033: راه اندازی مجدد دستگاه
38034: قطع کردن صدای بوق دستگاه
38036: بروزرسانی شدن دستگاه
38037: جابجایی نام فروشگاه در نمایشگر دستگاه
38038: نمایش نسخه دستگاه
38039: تعیین مدت زمان روشن ماندن دستگاه

دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت فاقد باتری بوده بنابراین نیاز به برق دارد.دقت داشته باشید که دستگاه دایرکت را فقط با آداپتوری که همراه آن ارسال شده به برق متصل کنید.

در این مورد دستگاه شما در حالت فروشنده قرار گرفته که مخصوص اطلاع رسانی می باشد. با نگه داشتن دکمه تیک به مدت پنج ثانیه ، دستگاه شما به حالت فروشگاه برمیگردد که برای ذخیره شماره موبایل می باشد.

این پیغام به این معنی است که دستگاه شما به اینترنت دسترسی ندارد و باید اتصال آن را بررسی نمایید.اگر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه علامت وای فای بدون خط قرمز و یا علامت تعجب باشد ،حجم بسته اینترنت خود را بررسی کنید اما اگر بر روی صفحه نمایشگر دستگاه علامت وای فای همراه با خط قرمز و یا علامت تعجب بود باید مراحل اتصال به اینترنت را مجددا انجام دهید.

با اتصال دستگاه به پنل کاربری ، گارانتی از همان تاریخ به مدت یکسال برای شما فعال خواهد شد.

1- آسیب فیزیکی
2- آب خوردگی
3- نوسان برق شدید
4- باز شدن دستگاه توسط افراد غیر کارشناس آداپتور دستگاه شامل گارانتی نمی شود.

مدت زمان استفاده از این ضمانت دو هفته می باشد که از تاریخ الصاق دستگاه به پنل شروع می شود. در صورت خرابی (به جز مواردی که گارانتی را ابطال میکند) در این بازه زمانی ، دستگاه بی هیچ قید و شرطی تعویض خواهد شد.

اگر از تاریخ الصاق دستگاه به پنل بیشتر از 14 روز نگذشته باشد میتوانید دستگاه خود را مرجوع کنید. اگر ساکن شهر مشهد هستید می باید دستگاه را به آدرس دفتر مرکزی ارسال کنید و در غیر اینصورت باید دستگاه را به آدرس زیر ارسال بفرمایید. مشهد – خیابان راهنمایی – برج سلمان- طبقه پنج – واحد 11 و 12 کد پستی :9183859487

آدرس دفتر مرکزی : مشهد – خیابان سناباد – نبش سناباد 34 – پلاک 392 کد پستی : ۹۱۸۳۶۶۴۴۳۱ واحد خدمات پس از فروش بعد از بررسی ، در صورت سالم بودن دستگاه و اقلام همراه و کسر هزینه های مربوط به بسته بندی و ارسال ، مبلغ قابل عودت را به شما اعلام شده و نهایتا طی 3 روز کاری وجه مربوطه به شماره حساب اعلام شده شما واریز میگردد. نکته : تمامی اقلام همراه دستگاه می باید ارسال گردد در غیر اینصورت هزینه اقلام توسط واحد خدمات پس از فروش محاسبه و از مبلغ اصلی کسر می شود.

خیر. برای ثبت نام پنل کاربری دایرکت ، باید دستگاه را خریداری کرده باشید.

تمامی پیامک ها از خط عمومی دایرکت و یا از خط تبلیغاتی اختصاصی شما ارسال می شود.این خطوط 14 رقمی و با سرشماره 50004 می باشند و پیامک ها از شماره موبایل شما ارسال نمی شود.

خیر.با پنل دایرکت شما می توانید بدون هیچ نوع محدودیتی پیامک ارسال کنید.

دایرکت در طی سالهای متمادی با همکاری و همفکری تیمی خبره، امکاناتی در پنل فراهم کرده که بستری مناسب برای تعامل مطلوب و سازنده شما با مشتریانتان است.
امکانات پنل شما را در رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان رهنمون می‌سازد و بهره‌گیری شما از این امکانات مستلزم پیگیری،‌ پشتیبانی و توسعه‌ هستند که تمامی این فرآیندها نیازمند بهره‌گیری از منابع انسانی و مالی است و مبلغی که شما بابت تمدید پنل پرداخت می‌کنید صرف این امور می‌شود.
همه‌ی امکانات پنل دایرکت، بلافاصله بعد از فعالسازی تا یکسال، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.
از سال دوم به بعد در بازه‌های زمانی کوتاه مدت سه ماهه و شش ماهه و بازه زمانی بلند مدت یکساله ‌می‌توانید نسبت به تمدید پنل اقدام نمایید.
تعرفه تمدید پنل بدون درنظر گرفتن ۹ درصد مالیات محاسبه شده است و این مبلغ از سمت شرکت دایرکت به مشتریان به عنوان هدیه تقدیم می‌شود.

دلایلی که منجر به عدم تایید خط اختصاصی می شود:
1-عدم تطابق شماره موبایل با کد ملی صاحب خط
2-نام و نام خانوادگی به صورت کامل وارد نشده باشد.
3-کد پستی نادرست بوده و یا با آدرس پستی که ثبت شده تطابق ندارد.

خیر.اعتبار پیامکی شما تاریخ انقضا ندارد و در صورت تمدید پنل کاربری ، اعتبار پیامکی فعلی هم تمدید می شود.

تعرفه ارسال هر پارت پیامک فارسی (66 کاراکتر) برای تمامی اپراتورها 169 تومان می باشد و همچنین برای ارسال هر پارت پیام انگلیسی (66 کاراکتر) برای تمامی اپراتور ها 258 تومان می باشد.

خط اختصاصی شما تبلیغاتی است به این معنی که صرفا مخاطبینی که پیام های تبلیغاتی آنها باز هست پیامک شما را دریافت میکنند و برای باقی افراد که تبلیغات خود را مسدود کرده اند یا اصطلاحا بلک لیست هستند از خط خدماتی اشتراکی دایرکت ارسال پیامک انجام می شود. دقت داشته باشید که این توضیح مربوط به ارسال پیامک هایی به جز گروهی و یا انبوه است.

شخص معرفی شده باید با همان شماره موبایلی که شما در پنل وارد کردید ثبت نام کند تا سیستم به صورت خودکار شارژ هدیه را اعمال کند. اگر با شماره دیگری ثبت نام انجام شود ، باید با واحد فروش دایرکت تماس بگیرید.

خیر علاوه بر دستگاه می توانید شماره ها را در قالب یک فایل اکسل به پنل کاربری خود اضافه کنید.
برای این انجام این کار وارد قسمت مشتریان و سپس زیرشاخه گروه ها شده و گزینه آپلود فایل اکسل را انتخاب کنید.دقت داشته باشید که شماره های تکراری با این روش در پنل دایرکت آپلود نمی شود.

بله برای انجام این کار وارد قسمت مشتریان و سپس زیر شاخه مشتریان شده و در نهایت گزینه خروجی اکسل را انتخاب کنید.

پنل دایرکت ، شماره ای را به صورت تکراری ذخیره و یا اضافه نمیکند. اگر شماره ای داخل مشتریان شما باشد، حتی در گروه جدید مجدد اضافه نخواهد شد .

آدرس شبکه های اجتماعی شما باید صرفا شامل یوزرنیم بدون @ باشد.

برای تغییر رمز عبور باید از صفحه ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.در صفحه باز شده شماره موبایلی که پنل دایرکت را با آن ثبت نام کردید وارد کرده تا پیامکی حاوی کد احراز هویت برای شما ارسال شود.کد دریافت شده را در کادر خواسته شده وارد و سپس یک رمز عبور جدید برای خود تعریف کنید.

برای بازیابی شماره موبایل خود باید از صفحه ورود به حساب کاربری بر روی گزینه “شماره موبایل خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. در صفحه باز شده و در کادر شماره سریال دستگاه ، سری دستگاه که در پشت آن درج شده را وارد کرده و سپس گزینه “دریافت نام کاربری” را انتخاب بفرمایید.

با وارد کردن کد 38032 بر روی دستگاه می توانید سری دستگاه را که همان MAC میباشد مشاهده کنید.

1- در ماه جاری از گزینه ارسال ویژه استفاده کرده باشید.
2- شماره ها از طریق اکسل آپلود شده باشد ( بررسی شود که شماره های گروه منتخب از طریق اکسل آپلود شده یا خیر)

لطفا موارد زیر را بررسی کنید:
1-اعتبار یا اشتراک پنل تمام شده است
2-پیام تکرار خرید تنظیم نیست
3-دستگاه در حالت فروشنده میباشد
4-متن پیام دارای کلمات غیر مجاز است.
5-برای برچسب انتخابی پیامکی تنظیم نشده است.
6-دستگاه به اینترنت متصل نیست.
7-شماره کارمند (حضور و غیاب) وارد دستگاه شده است.
8.سری دستگاهی که بر روی آن شماره وارد می شود متعلق به این پنل کاربری نیست.

1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
2-پیام نظرسنجی حذف و پیامی جدید ایجاد شده باشد(اگر پیامک نظرسنجی را برای ایجاد یک پیام جدید حذف کنید ، تمامی شماره هایی که در صف دریافت این پیامک بودند هم حذف می شوند و دیگر پیامک خودکار شما را دریافت نمی کنند و برای دریافت پیامک نظرسنجی جدید نیاز است تا مجدد شماره آنها بر روی دستگاه وارد شود)
3-افزونه نظرسنجی فعال نباشد
4-برچسب مد نظر انتخاب نشده است.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)

اگر پیام نظر سنجی غیر فعال گردد ،از همان ساعت برای شماره هایی که وارد دستگاه می شوند پیام نظرسنجی دیگر ارسال نمی شود اما تمامی پیامک هایی که داخل صف ارسال بودند ارسال خواهند شد مگر اینکه پیام نظرسنجی مورد نظر را حذف کنید.

1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
2-افزونه فعال نباشد 3-برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)
4-تعداد مراجعات مشتری به حد نصابی که تعیین شده نرسیده باشد
5-تعداد مراجعات مشتری بیشتر از عددی باشد که شما مشخص کرده اید.(برای جلوگیری از این مشکل شما می توانید از طریق تنظیمات پیشرفته بازه زمانی مشخصی برای تعداد مراجعات قبلی مشتری انتخاب کنید . دقت داشته باشید که انتخاب بازه زمانی را باید برای تمامی مراحل انجام دهید در غیر اینصورت پیامک های وفاداری به درستی ارسال نمی شود)

1- افزونه فعال نباشد.
2-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده باشد.
3- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد (مربوط به تنظیمات پیشرفته)
4- پیام مد نظر را حذف و پیامی جدید ایجاد شده باشد(اگر پیامک خودکار را برای ایجاد یک پیام جدید حذف کنید ، تمامی شماره هایی که در صف دریافت این پیامک بودند هم حذف می شوند و دیگر پیامک خودکار شما را دریافت نمی کنند و برای دریافت پیامک خودکار جدید نیاز است تا مجدد شماره آنها بر روی دستگاه وارد شود)

اگر پیام خودکار غیر فعال گردد ،از همان لحظه برای شماره هایی که وارد دستگاه می شوند پیام خودکار دیگر ارسال نمی شود اما تمامی پیامک هایی که داخل صف ارسال بودند ارسال خواهند شد مگر اینکه برنامه پیام خودکار مورد نظر را حذف کنید.

1-در افزونه تبریک تولد گزینه ” دریافت تاریخ تولد از طریق دستگاه ” انتخاب نشده باشد
2-دستگاه به روز رسانی نشده است (برای به روز رسانی می توانید کد 38036 را بر روی دستگاه شماره گیری کنید)

1-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
2-افزونه فعال نباشد.
3-تاریخ تولد مشتری در همان روز تولد ثبت شده باشد (دقت داشته باشید که تاریخ تولد باید حداقل 24 ساعت قبل از موعد تولد در پنل کاربری دایرکت ذخیره شود تا پیام تبریک ارسال شود)

1-لینک به متن پیام چسبیده باشد.
2-فیلتر شکن روشن باشد.
3-اینترنت روشن نباشد.

لینک دریافت تاریخ تولد که در همین افزونه وجود دارد را نمیتوان در سایر افزونه ها استفاده کرد و باید از افزونه فرم ساز برای دریافت اطلاعات مشتری در ارسال گروهی استفاده کنید.

1- متن پیام ذخیره نشده باشد (هر 4 کادر متن پیام در هر دو قسمت “تنظیمات مشتری” و “تنظیمات دوستان مشتری” باید ذخیره شود در غیر اینصورت ارسال انجام نمی شود)
2- افزونه فعال نباشد
3- اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
4-شماره معرفی شده توسط مشتری قبلا در پنل کاربری ثبت شده باشد (دقت داشته باشید که پیام ریفرال برای شماره جدید ارسال می شود )
5- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)

1- افزونه فعال نباشد
2- اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است
3-شماره مورد نظر قبلا پیام برنده باش را دریافت کرده باشد.(مگر اینکه برنامه برنده باش را غیر فعال کرده و پیام جدیدی تنظیم کنید)
4- برچسب مد نظر انتخاب نشده باشد.(مربوط به تنظیمات پیشرفته)

1-شماره مورد نظر به عنوان کارمند تعریف نشده باشد.
2-اعتبار یا اشتراک پنل به اتمام رسیده است.
3-شماره اشتباه وارد شده باشد.
4-دستگاه دایرکت موقع ورود شماره به اینترنت متصل نباشد.
5-شماره کارمند مجددا و با فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه وارد دستگاه شده باشد .

هر دو زمان ورود و خروج را نمیتوان همزمان باهم ویرایش کرد و همچنین در نظر داشته باشید که زمان خروج را باید حداقل 5 دقیقه بعد از ساعت ورود باشد

برای ارسال لینک صورتحساب به بیشتر از 20 نفر باید از لینک عمومی صورتحساب استفاده کنید.

پشتیبانی و مشاوره

لبخند رضایت‌تان را با دنیا عوض نمی‌کنیم

فروشم کم شده، رقبا هر روز فروششون بیشتر میشه، چکار کنم؟

خیال‌تون راحت، دایرکت آچار فرانسه کسب‌وکار شماست.