سوالات متداول درباره دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت

بیشترین سوالاتی که مشتریان از ما پرسیده اند …
  • دایرکت دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

    بوسیله این دستگاه می توانید شماره موبایل مشتریان خود را با روش محترمانه و مدرنی دریافت کنید! کلیه شماره ها در پنل دایرکت ذخیره می شوند و شما بعدا می توانید به آن ها پیامک ارسال کنید. علاوه بر امکان ارسال پیامک انبوه ، کاربردهای دیگری هم دایرکت دارد که در صفحات دیگر سایت به آن ها اشاره شده است.

  • کدام اصناف به دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت نیاز دارند؟

    دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت برای کلیه اصناف و مشاغلی که مشتری حضوری دارند و یا قادرند شماره همراه مشتریان را دریافت کنند کاربردی است؛ از جمله این اصناف می‌توان انواع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های زیبایی، تعمیرگاه‌ها و غیره را نام برد.

  • آیا امکان ارسال لینک در پنل پیامکی دایرکت وجود دارد؟

    بله؛ یکی از امکانات پنل پیامکی دایرکت ارسال لینک است و کاربران به راحتی می‌توانند لینک وب سایت، پرسشنامه، شبکه‌های اجتماعی و غیره خود را در پیام‌هایی که برای مشتریان ارسال می‌کنند قرار دهند.

  • تفاوت دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت با سایر دستگاه‌های مشابه در چیست؟

    دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت دارای بیش از ۲۰ امکان جذاب است که به نسبت سایر دستگاه‌های مشابه، بسیار بیشتر بوده و هر روز به امکانات آن افزوده می‌شود؛ به عنوان نمونه قابلیت NFC در دستگاه‌های مشابه وجود ندارد. تفاوت دیگر دستگاه دایرکت با سایر دستگاه‌ها عدم نیاز به سیم‌ کارت است. لازم به یادآوری است با وجود امکانات بسیار دستگاه ذخیره شماره دایرکت نسبت به دستگاه‌های موجود در بازار، قیمت آن کاملا معقول است.

  • آیا سامانه پیامکی دایرکت دارای نسخه دمو است؟

    بله؛ کاربران عزیز می‌توانند از طریق نسخه دمو با کلیه امکانات پنل پیامکی دایرکت آشنا شوند و پس از آن در صورت تمایل برای خرید اقدام نمایند؛ لینک نسخه دمو در قسمت فوتر وب سایت در دسترس است؛ همچنین پس از ثبت درخواست لینک نسخه دمو برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

  • آیا پنل پیامکی دایرکت هزینه تمدید دارد؟

    پس از خرید دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری، پنل پیامکی به مدت یک سال به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ پس از یک سال پنل اس ام اس دایرکت نیاز به تمدید دارد. لازم به ذکر است بایستی کاربران عزیز پیامک‌های خود را بر اساس قوانین و مقررات دایرکت ارسال کنند و از ارسال پیامک‌ها با فرمت خارج از قوانین خودداری نمایند.

  • ارسال دستگاه ذخیره ساز شماره تماس مشتری دایرکت چقدر طول می‌کشد؟

    دستگاه ذخیره ساز شماره تماس دایرکت بنا به درخواست مشتری از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس ارسال شده و بین 2 الی 4 روز کاری به طول خواهد انجامید.

  • آیا دستگاه ذخیره شماره مشتری دایرکت گارانتی دارد؟

    دستگاه ثبت شماره موبایل دایرکت 12 ماه گارانتی کامل دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل تعویض خواهد شد؛ همچنین امکان برگشت دستگاه تا 2 هفته پس از خرید آن به هر دلیلی نیز وجود دارد.

  • آیا می توانم چند دستگاه دایرکت خریداری کنم؟

    بله می توانید. اگر در فروشگاه خود چندین کانتر فروش دارید می توانید برای هر کانتر یک دستگاه دایرکت بخرید.همه دستگاه ها می توانند به یک پنل متصل شوند یا هر دستگاه به یک پنل جداگانه ، این موضوع به انتخاب شما بستگی دارد.

  • چگونه پس از خرید فاکتور رسمی دریافت کنم؟

    برای دریافت فاکتور رسمی پس از خرید و دریافت کالا با ما تماس بگیرید.

  • پس از خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل باید چه کاری انجام دهم؟

    با کمک دفترچه راهنمایی که به همراه دستگاه برای شما ارسال شده، اینترنت آن را راه اندازی کرده و در پنل پیامکی دایرکت به آدرس https://app.panel.direct ثبت نام کنید. توجه داشته باشید حتما در زمان ثبت نام اطلاعات دقیق خود را وارد کنید. حداکثر ۲۴ ساعت بعد از اتمام ثبت‌نامی که در پنل انجام داده‌اید، کارشناسان آموزش دایرکت با شما تماس می‌گیرند و تمام افزونه‌ها و امکانات پنل را به صورت تلفنی و تصویری (اسکای روم) آموزش می‌دهند.

  • به جز هزینه خرید دستگاه و هزینه ارسال پیامک آیا هزینه دیگری هم دارم؟

    دایرکت به همراه یک پنل تقدیم شما می شود که به مدت یکسال اعتبار دارد. پس از یکسال می بایست پنل دایرکت را تمدید کنید که هزینه آن سالیانه 249 هزار تومان است.

  • آیا تعرفه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی تفاوت دارد؟

    بله؛ هزینه ارسال پیامک انگلیسی و فارسی متفاوت بوده و شما قادرید در قسمت افزایش اعتبار در پنل پیامک دایرکت اطلاعات تکمیلی در این خصوص را مطالعه فرمایید.

  • در صورت قطع شدن اینترنت، دستگاه ذخیره شماره موبایل چگونه عمل خواهد کرد؟

    در مواقعی که اینترنت دستگاه دایرکت قطع شود، دستگاه 1000 شماره را داخل حافظه خود ذخیره کرده و پس از اتصال مجدد به اینترنت این شماره‌ها به پنل دایرکت منتقل خواهد شد.

  • آیا امکان ارسال اس ام اس به افرادی که پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند با پنل پیامکی دایرکت وجود دارد؟

    بله؛ پیامک‌هایی که توسط پنل پیامکی دایرکت ارسال می‌شوند به تمام شماره‌ها حتی شماره‌هایی که تبلیغات خود را مسدود کرده‌اند، با خط خدماتی فرستاده می‌شود؛ به عنوان مثال پیامک های خوش‌آمدگویی، تبریک تولد و خودکار به دست همه مشتریانتان می‌رسد. پیامک گروهی هم ماهانه چندین بار قابلیت استفاده دارد اما فقط یک بار به همه مشتریان حتی به شماره های مسدود، ارسال می‌شود.

  • آیا پنل اس ام اس دایرکت را باید به صورت جداگانه خریداری کنم؟

    خیر؛ هر دستگاه دایرکت دارای یک پنل پیامکی است و بعد از خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می‌توانید در پنل ثبت نام کنید و از امکانات آن بهره مند شوید.

  • آیا دستگاه ذخیره شماره دایرکت به هر پنل پیامکی متصل می‌شود؟

    هنگام خرید دستگاه دایرکت یک پنل پیامکی به شما تعلق می‌گیرد که این پنل مختص دایرکت است و نمی‌توان دستگاه را به سایر پنل‌های پیامکی موجود در بازار متصل کرد. پنل دایرکت بیش از ۲۰ قابلیت جذاب دارد و دائما در حال بهبود و توسعه است. توجه داشته باشید که چندین دستگاه دایرکت می‌توانند دارای یک پنل باشند اما چندین دستگاه نمی‌توانند به یک پنل متصل شوند.

  • من در حال حاضر شماره تعدادی از مشتریان خود را دارم. چطور به آن‌ها پیامک ارسال کنم؟

    می توانید شماره های مشتریان فعلی خود را در یک فایل اکسل ذخیره کنید و در پنل دایرکت آپلود کنید.

  • آیا می‌توان از شماره‌های مشتریان در پنل خروجی اکسل گرفت؟

    بله؛ در پنل ارسال پیامک دایرکت می‌توانید از تمامی شماره‌های مشتریان خود به صورت فایل اکسل خروجی بگیرید.

  • در بسته بندی دستگاه چه چیزهایی وجود دارد؟

    دستگاه دایرکت ، آداپتور ، کارت گارانتی ، راهنمای نصب و دسترسی به پنل یکساله دایرکت (در پنل دایرکت نیز ۱۰۰ عدد اعتبار رایگان برای ارسال پیامک وجود دارد)

  • آیا دایرکت وارداتی است؟

    خیر ، دایرکت تولید شرکت دانش بنیان عصر فرا ارتباط است.

  • راه اندازی دستگاه ثبت شماره مشتری دایرکت به چه چیزهایی نیاز دارد؟

    برای راه‌اندازی دستگاه دایرکت به برق و اینترنت نیاز است. شارژ دستگاه ثبت شماره موبایل دایرکت از نوع USB است و برای روشن نگه داشتن دستگاه می‌توانید آن را به پریز برق یا پاور بانک متصل کنید. اینترنت دستگاه نیز به دو روش وای فای مودم یا هات اسپات گوشی قابل اتصال است.

  • آیا اتصال دستگاه شماره گیر مشتری دایرکت به کامپیوتر الزامی است؟

    خیر الزامی در کار نیست؛ چرا که پنل SMS دایرکت به صورت تحت وب بوده و بر روی مرورگرهای تلفن همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر قابل استفاده است. لازم به ذکر است برای گوشی‌های اندروید، اپلیکیشن دایرکت موجود است و با دانلود آن می‌توانید به پنل ارسال اس ام اس دسترسی داشته باشید.

  • راه اندازی دستگاه ذخیره شماره موبایل دایرکت به حضور فرد متخصص نیاز دارد؟

    خیر؛ شما در هر نقطه‌ای از ایران که باشید فرآیند راه اندازی دستگاه را به دو طریق می‌توانید انجام دهید: 1) مطالعه دفترچه راهنما که به همراه دستگاه برای شما ارسال می‌شود. 2) آموزش تلفنی یا آنلاین از طریق تماس با بخش پشتیبانی دایرکت به شماره ۰۵۱۳۸۰۳۲۲۰۰ – داخلی ۲.

  • هزینه‌ ارسال دستگاه ذخیره شماره دایرکت چقدر است؟

    هزینه‌ ارسال دستگاه ذخیره شماره دایرکت رایگان است و مشتریان عزیزی که اقدام به خرید این دستگاه می‌کنند هزینه‌ای برای ارسال آن پرداخت نخواهد کرد. شما می‌توانید همین حالا با کلیک بر روی این لینک سفارش خود را ثبت کنید تا به صورت رایگان برای شما ارسال شود.

  • پشتیبانی دستگاه ثبت شماره موبایل و پنل پیامکی دایرکت به چه صورت است؟

    به دو صورت تلفنی یا آنلاین (اسکای روم) می‌توانید از پشتیبانی رایگان دایرکت بهره‌مند شوید. در هنگام استفاده از پنل و دستگاه چنانچه به مساله‌ای برخوردید همه روزه از ساعات ۹ الی ۲۰ با شماره ۰۵۱۳۸۰۳۲۲۰۰ داخلی پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان دایرکت به صورت تلفنی یا آنلاین در حل مساله راهنمای شما باشند.

  • چگونه می‌توانم از دایرکت درآمد داشته باشم؟

    شما می‌توانید از طریق عاملیت فروش از دایرکت کسب درآمد کنید؛ دایرکت در بیش از 30 شهر ایران دارای نمایندگی عاملیت فروش است. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کسب عاملیت فروش دایرکت با شماره ۳۸۰۳۲۳۰۰-۰۵۱ تماس حاصل فرمایید.