جدیدترین مقالات

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ برخی آمارها نشان می‌دهند که ۱۸% بیزینس‌ها به‌خاطر سهل‌انگاری در تعیین درست قیمت محصول، شکست خورده‌اند! شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات…

پربازدیدترین‌ها

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را…

حتما می‌دانید که ناخن‌های مشتریان‌تان بیلبورد تبلیغاتی سیار شما هستند. یعنی چه؟ یعنی افراد دیگر با دیدن…

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید یعنی در طول روز با خیلی از افراد سروکار…

محبوب‌ترین مقالات بازاریابی و تبلیغات

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی…

حتما می‌دانید که ناخن‌های مشتریان‌تان بیلبورد تبلیغاتی سیار شما هستند. یعنی چه؟ یعنی افراد دیگر…

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید یعنی در طول روز با خیلی از…

مرز بین بازاریابی پیامکی و مزاحمت از مو باریک‌تر است! چه کاری باید کرد تا…

این روزها رقابت در صنعت پوشاک و لباس بین تمام تولیدکنندگان جهان و ایران خیلی…

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری…

امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به…

در حوزه کسب‌و‌کار، در خلال ارتباط شرکت‌ها با مشتریان‌شان، به‌وجود آمدن نارضایتی از سمت مشتری…

امروزه درک رفتار مشتریان بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. یکی از استراتژی…

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید یعنی در طول روز با خیلی از…

قدرت ارتباط چهره به چهره، گرمای یک لبخند واقعی و توانایی خواندن نشانه‌های ظریف از…

اینکه چه کسی پیروز میدان بسیار رقابتی کسب‌وکار می‌شود را میزان مهارت فروش افراد مشخص…

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، باید همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود درآمد خود باشید….

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی…

اینکه چه کسی پیروز میدان بسیار رقابتی کسب‌وکار می‌شود را میزان مهارت فروش افراد مشخص…

امروزه در ایران، دنیای تجارت دستخوش دگرگونی عمیقی شده است. در حال حاضر فروش اینترنتی…

اگر کسب‌وکاری را اداره می‌کنید، باید همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود درآمد خود باشید….

شرکت‌هایی که به دنبال رشد و موفقیت هستند، می‌دانند که مشتری مداری یک اصل اساسی…

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری…

امروزه در فضای شدیدا رقابتی کسب‌و‌کار، برنامه وفاداری مشتری در واقع سنگ بنای موفقیت هر…

باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه…

امروزه در دنیای رستوران‌ها، تجربه غذا خوردن به اندازه کیفیت خود غذا اهمیتی حیاتی پیدا…

یکی از استراتژی‌هایی که ارزش و کارآمدی خود را همیشه ثابت کرده، ایجاد باشگاه مشتریان…

هر کسب‌وکاری آرزوی داشتن یک پایگاه از مشتریان وفادار را در سر می‌پروراند. پایگاهی به…

امروزه رویکرد مشتری محور در بین تمام کسب‌وکارها رواج یافته است؛ چراکه افزایش میزان فروش…

امروزه درک رفتار مشتریان بیش از هر زمان دیگری حیاتی شده است. یکی از استراتژی…

سوال خیلی از افراد این است که چه کار کنیم تا بیشترین بازدهی را از…

پیامک‌ها چقدر در معرفی کسب‌وکار شما موفق هستند؟ مگر هنوز کسی هم به پیامک تبلیغاتی…

اگر بعد از تبلیغات زیاد و گسترده برای کسب‌وکارتان، همچنان بازخورد مناسبی دریافت نکردید یا…

در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار…

امروزه ارتباطات حرف اول را می‌زند و چه شیوه برقراری ارتباط با مشتریان هدف و…

اگر به دنبال دسترسی به طیف وسیعی از مخاطبین هستید و می‌خواهید با افزایش تعامل…

امروزه کسب‌وکارها دائما به دنبال راه‌های موثری برای دسترسی به مشتریان و افزایش آگاهی از…
Search

دایرکت پلاس

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پربازدیدترین مقاله‌ها

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را…

حتما می‌دانید که ناخن‌های مشتریان‌تان بیلبورد تبلیغاتی سیار شما هستند. یعنی چه؟ یعنی افراد دیگر با دیدن…

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید یعنی در طول روز با خیلی از افراد سروکار…

خبرنامه

عضویت در خبرنامه

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه دایرکت از اخرین بروزرسانی و جدید ترین مقالات آموزشی مطلع شوید

سوالات شما

سوالات متداول

1- دستگاه دایرکت دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

با استفاده از باشگاه مشتریان دایرکت شما می توانید شماره تماس مشتریان خود را به گونه ای محترمانه از آن‌ها دریافت کنید. پس از دریافت و ذخیره این شماره ها در پنل دایرکت می توانید با توجه به اهداف و استراتژی بازاریابی خود برای آن ها پیامک ارسال کنید.

با استفاده از باشگاه مشتریان دایرکت شما می توانید شماره تماس مشتریان خود را به گونه ای محترمانه از آن‌ها دریافت کنید. پس از دریافت و ذخیره این شماره ها در پنل دایرکت می توانید با توجه به اهداف و استراتژی بازاریابی خود برای آن ها پیامک ارسال کنید.

با استفاده از باشگاه مشتریان دایرکت شما می توانید شماره تماس مشتریان خود را به گونه ای محترمانه از آن‌ها دریافت کنید. پس از دریافت و ذخیره این شماره ها در پنل دایرکت می توانید با توجه به اهداف و استراتژی بازاریابی خود برای آن ها پیامک ارسال کنید.

به دنبال مطالب بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات هستید؟

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید.