وبینارهای تخصصی دایرکت
آموزش‌های حرفه‌ای برای رشد کسب‌وکار شما

دایرکت به طور منظم، وبینارهای آموزشی رایگان و تخصصی برای توانمندسازی کسب‌وکارهای ایرانی برگزار می‌کند. با شرکت در این دوره‌های آموزشی آنلاین، دانش خود را در زمینه مدیریت مشتری، بازاریابی و افزایش فروش به‌روز کنید.

در وبلاگ دایرکت بخوانید

نحوه برخورد با مشتری در رستوران

۹ اصل مهم در نحوه برخورد با مشتری در رستوران

هنگام ورود به یک رستوران، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند رفتار پرسنل است. اگر پرسنل بر اساس اصول مشتری‌مداری در رستوران با شما رفتاری خوشایند داشته باشند، ممکن است به یکی از مشتریان دائمی آن‌ها تبدیل خواهید شد؛ اگر هم رفتار درستی نداشته باشند، بار آخری است که به آن‌جا می‌روید.
انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟

سوالات متداول

این وبینارها برای تمام صاحبان و مدیران کسب‌وکار طراحی شده‌اند. فرقی نمی‌کند صاحب یک فروشگاه پوشاک باشید یا مدیر یک مجموعه خدماتی؛ اگر به دنبال رشد کسب‌وکارتان هستید، این وبینارها برای شما مفید خواهد بود.

ما با اساتید و متخصصان برجسته‌ای همکاری می‌کنیم که علاوه بر دانش آکادمیک، تجربه عملی و درخشانی نیز در بازار ایران دارند. این افراد در حوزه‌های فروش، بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار متخصص هستند و مفاهیم را به زبانی ساده و کاربردی بیان می‌کنند.

کافی است در وبینار ثبت‌نام کنید تا پس از برگزاری، لینک ویدیوی ضبط‌شده برای شما ارسال شود. به این ترتیب می‌توانید در زمان مناسب، وبینار را از طریق کانال آپارات یا یوتیوب دایرکت مشاهده کنید.

وبینارهای دایرکت در پلتفرم تخصصی «ایسمینار» برگزار می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید از طریق موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود در وبینار شرکت کنید.

شرکت در تمامی وبینارهای تخصصی دایرکت کاملاً رایگان است.

شما می‌توانید ویدیوی کامل وبینارهای برگزارشده را در کانال رسمی ما در آپارات و یوتیوب مشاهده کنید.

اولین نفر از وبینارهای دایرکت آکادمی با خبر شوید!