محبوب‌ترین مقاله

فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!

جدیدترین‌ها

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.

360 ایده خاص اسم برای پیج کاری! همراه با آموزش و ترفندهای طلایی

همه چیز از یک اسم خوب شروع می‌شود. اسمی که بتواند هویت برندتان را فریاد بزند، به یاد بماند و کنجکاوی ایجاد کند. یک اسم جذاب و به‌یادماندنی، نه‌تنها شما را از رقبا متمایز می‌کند؛ بلکه احتمال دیده‌شدن و دنبال‌کردن پیج را نیز افزایش می‌دهد.

پربازدید‌ترین مقالات بازاریابی و تبلیغات

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
اسم برای پیج کاری

360 ایده خاص اسم برای پیج کاری! همراه با آموزش و ترفندهای طلایی

همه چیز از یک اسم خوب شروع می‌شود. اسمی که بتواند هویت برندتان را فریاد بزند، به یاد بماند و کنجکاوی ایجاد کند. یک اسم جذاب و به‌یادماندنی، نه‌تنها شما را از رقبا متمایز می‌کند؛ بلکه احتمال دیده‌شدن و دنبال‌کردن پیج را نیز افزایش می‌دهد.
بهترین جملات مشتری پسند

۳۰ تا از بهترین جملات مشتری پسند برای موقعیت‌های مختلف

فقط با یک جمله اشتباه، ممکن است مشتری‌ای را از دست بدهیم که با یک جمله درست می‌توانست به وفادارترین حامی ما تبدیل شود!
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
بهترین جملات مشتری پسند

۳۰ تا از بهترین جملات مشتری پسند برای موقعیت‌های مختلف

فقط با یک جمله اشتباه، ممکن است مشتری‌ای را از دست بدهیم که با یک جمله درست می‌توانست به وفادارترین حامی ما تبدیل شود!
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
همه چیز درباره رضایت مشتری

هر آنچه باید در مورد رضایت مشتری بدانید؛ راهکارها، معیارهای سنجش و اشتباهات رایج

امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
نکات طلایی افزایش فروش سوپرمارکت

۹ نکته طلایی و تضمینی افزایش فروش سوپرمارکت + نمونه‌های موفق

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید، باید برنامه‌ای برای تبلیغات داشته باشید تا مشتری همیشه شما را به عنوان اولین گزینه بین همه فروشگا‌ه‌های آنلاین و حضوری، انتخاب کند.
آموزش فروش حضوری

آموزش فروش حضوری | مهم ترین تکنیک‌های افزایش فروش حضوری

قدرت ارتباط چهره به چهره، گرمای یک لبخند واقعی و توانایی خواندن نشانه‌های ظریف از معنای رفتار مشتری از جمله مواردی‌ است که سلطنت بر دنیای فروش حضوری و همچنین ویزیتوری موفق را تعیین می‌کند.
آموزش فروش در دایرکت

آموزش فروش | تعریف، مهارت‌ها، انواع و اهمیت فروش برای کسب‌و‌کارها

فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
آموزش فروش در دایرکت

آموزش فروش | تعریف، مهارت‌ها، انواع و اهمیت فروش برای کسب‌و‌کارها

فروش اینترنتی چیست

فروش اینترنتی چیست؟ | نردبانی به سوی گسترش کسب و کار

روش های افزایش فروش

روش های افزایش فروش | تکنیک های مناسب برای افزایش فروش و جذب مشتری

تفاوت CRM و باشگاه مشتریان

تفاوت CRM و باشگاه مشتریان در چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
برنامه وفاداری مشتری چیست

آشنایی کامل با برنامه وفاداری مشتری و بهترین ایده ها برای تضمین موفقیت آن

برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
باشگاه مشتریان چیست - دایرکت

باشگاه مشتریان چیست؟ | بهترین نکات کاربردی برای راه اندازی و بررسی مزایای آن

باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.
راه اندازی باشگاه مشتریان برای رستوران

راه اندازی باشگاه مشتریان رستوران و مهم ترین اصول مربوط به آن

متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
متن تبلیغات پیامکی جذاب برای شب یلدا

30 متن تبلیغات پیامکی جذاب برای شب یلدا + نمونه‌های موفق

سوال خیلی از افراد این است که چه کار کنیم تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی در مناسبت های مختلف مثل یلدا داشته باشیم و یا چه متنی در SMS بیشترین فروش را برای ما به همراه دارد؟
بهترین نکات کاربردی افزایش فروش با پیامک

7 نکته کاربردی برای افزایش فروش با ارسال پیامک

پیامک‌ها چقدر در معرفی کسب‌وکار شما موفق هستند؟ مگر هنوز کسی هم به پیامک تبلیغاتی توجه می‌کند؟ اصلا چطور با یک پیامک کوتاه می‌توان توجه مشتریان را جلب کرد؟
موفق ترین نمونه های بازاریابی پیامکی (sms marketing) در جهان + دلایل موفقیت

موفق ترین نمونه های بازاریابی پیامکی (sms marketing) در جهان + دلایل موفقیت

اگر بعد از تبلیغات زیاد و گسترده برای کسب‌وکارتان، همچنان بازخورد مناسبی دریافت نکردید یا رکود و کسادی مثل سرمای زمستان به جان کسب‌وکار شما نشسته تا جایی که مشتری جدیدی ندارید و حتی مشتریان قدیمی هم به شما سر نمی‌زند، خب بهتر نیست به سراغ روش‌های تبلیغاتی نوین و پربازده بروید؟
بازاریابی پیامکی چیست

بازاریابی پیامکی چیست و چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.
Search

با دایرکت، قهرمان کسب‌و‌کارت باش!

محبوب‌ترین‌ها

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.

360 ایده خاص اسم برای پیج کاری! همراه با آموزش و ترفندهای طلایی

همه چیز از یک اسم خوب شروع می‌شود. اسمی که بتواند هویت برندتان را فریاد بزند، به یاد بماند و کنجکاوی ایجاد کند. یک اسم جذاب و به‌یادماندنی، نه‌تنها شما را از رقبا متمایز می‌کند؛ بلکه احتمال دیده‌شدن و دنبال‌کردن پیج را نیز افزایش می‌دهد.

به دنبال مطالب بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات هستید؟

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید.