رشد فروش در کسب‌و‌کارهای حضوری

زمان برگزاری: ۱۹ خرداد ۱۴۰۴
مدت زمان وبینار: یک ساعت

در دنیای رقابتی امروز، برخورد اول با مشتری می‌تواند سرنوشت فروش را رقم بزند. وبینار «اصول حرفه‌ای فروش حضوری» با حضور دکتر جمال قمری، فرصتی ارزشمند است برای تمام کسانی که می‌خواهند مهارت‌های ارتباطی، فن بیان و قدرت متقاعدسازی خود را در فروش حضوری تقویت کنند. در این وبینار کاربردی و تعاملی، به مهم‌ترین مهارت‌هایی که هر فروشنده حضوری باید بداند پرداخته می‌شود: چگونه با مشتری خوش‌آمدگویی مؤثر داشته باشیم؟ چطور مکالمه را شروع کنیم تا حس اعتماد ایجاد شود؟ با زبان بدن چه پیامی به مشتری منتقل می‌کنیم؟ مشتری مردد را چطور به خرید برسانیم؟ اگر مشتری به قیمت اعتراض کرد، چه پاسخی بدهیم؟ این وبینار توسط شرکت دایرکت برگزار می‌شود؛ برندی که با تمرکز بر ابزارهای نوین بازاریابی و حفظ مشتری، همواره پشتیبان رشد فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای ایرانی بوده است.

سرفصل‌های وبینار

اصول حرفه‌ای فروش حضوری

تکنیک خوش‌آمدگویی به مشتری

شروع مؤثر مکالمه با مشتری

جلب اعتماد مشتری در اولین برخورد

استفاده حرفه‌ای از زبان بدن

فن بیان متقاعدکننده برای فروش

روش برخورد با مشتریان مردّد

متقاعدسازی حرفه‌ای در لحظه خرید

تکنیک‌های پیشنهاد دادن محصول

پاسخ مؤثر به اعتراض درباره قیمت

مخاطبین

مناسب چه کسانی است؟

فروشندگان حضوری و پرسنل فروش

صاحبان فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای خرده‌فروشی

مدیران فروش و مربیان تیم فروش

علاقه‌مندان به یادگیری مهارت‌های ارتباطی در فروش

Picture of <span>جمال قمری</span>
جمال قمری

متخصص فروش و مذاکره

وبینارهای پیشنهادی
دیدگاه

نظرات کاربران