«۳۰ مشکل رایج فروشگاهها – راهحلهای عملی که همین الان میتونید اجرا کنید»
برای چه کسانی؟ فروشگاههای کوچک و متوسط، صاحبین و فروشندههای تجربهمند بین ۲۵ تا ۴۰ سال چرا باید بیای؟ چون این وبینار تمرکزش روی مشکلات واقعی فروش هست، نه تئوری و حرف کلی. مثلاً: «میاد، نگاه میکنه، میره»، «تخفیف زدی، ولی سود نداشتی»، «تبلیغ کردی، فروش نشد»… و بعد: راهحلهای سادهای که جواب داده و تجربهشون رو داریم. چه چیزی دریافت میکنی؟ ۱. ۳۰ مشکل واقعی فروش ۲. راهحلهای قابل اجرا و تستشده ۳. مثالهای واقعی از بازار ایران و ترکیه ۴. معرفی ابزار باشگاه مشتریان
(پنل دایرکت) در قالب مثال عملی
ویژه است؟ بله: ✅ رایگان ✅ فقط برای کسانی که جدی فروشگاه میخوان رشد بدن ✅ جایزه کاربردی هم داریم برای شرکتکنندههای انتهای وبینار.
سرفصلهای وبینار
بخش اول: مشکلات واقعی که هر فروشندهای باهاش روبرو میشه مثالهایی از ۳۰ مشکل ریز و درشت: مشتری میاد، همهچی رو نگاه میکنه، آخرش میگه «باشه بعداً میام» فروشندههات انگار فقط ایستادن که تایم بگذره، نه اینکه چیزی بفروشن یه هفته تخفیف زدی، اما فروشت زیاد نشد، فقط سودت پرید مشتری قدیمیهات برنمیگردن، چون احساس نمیکنن برات مهمن یه جنس خوب آوردی، ولی خاک میخوره تو ویترین مشتری قیمت میپرسه، بعد میگه «گرونه» و میره پیج اینستاگرامت فالوور داره، اما تبدیل به فروش نمیشه رقیبت با یه حرکت کوچیک داره بازارو ازت میگیره تبلیغات کردی، اما فقط پول از جیبت رفت فقط با تخفیف میفروشی، چون روش دیگهای بلد نیستی.
بخش دوم: راهحلهای اجرایی و تستشده راهحلها از جنس کتاب و تئوری نیست. چیزاییه که واقعاً خودم یا مشتریهام تو ۲۲ سال تجربه اجرا کردیم و جواب داده.
مثلاً: یه جمله ساده که باعث میشه مشتری “حتماً” برگرده چطوری بدون تخفیف هم فروش بالا بره چهجوری پرسنلت انگیزه داشته باشه که خودش دنبالش فروش باشه پیامک تبلیغاتی که باز میشه و فروش میسازه، نه اونایی که حذف میشن مغازهدارای ترک چه کارای کوچیکی میکنن که فروششون ترکونه مشتری رو چطوری تبدیل کنی به کسی که خودش برات مشتری میاره از باشگاه مشتریان و ابزار مثل «پنل دایرکت» چجوری استفاده کنی که نتیجه بده.