چگونه یک متن پیامک تبلیغاتی اثرگذار برای خوش آمدگویی بنویسیم؟
وقتی مشتری وارد دنیای برند شما میشود، اولین پیام شما نقش بسیار مهمی در شکلگیری حس اعتماد و ارتباط دارد. یک پیام خوشآمدگویی حرفهای میتواند بهعنوان پلی میان «اولین خرید» و «مشتری وفادار» عمل کند، باعث ایجاد حس اعتماد و صمیمیت شود و فرصتی برای معرفی ارزشهای برند و خدمات شما ایجاد کند.
چند راهکار زیر کمک میکند تا متن خوشآمدگویی به مشتریانتان را حرفهایتر بنویسید:
یک شروع دوستانه و شخصیسازی شده داشته باشید
وقتی نام مشتری را در اول پیام میآورید و لحن صمیمانه را در نوشتن متن خوشآمدگویی حفظ میکنید؛ درواقع اولین قدم را برای ایجاد یک ارتباط ارزشمند و دلنشین میان برند و مشتریان برداشتهاید.
به خانواده (نام برند) خوش اومدی
از اینکه همراه ما هستی بسیار خوشحالیم.
برای اقدام مشتری یک انگیزه جذاب ارائه کنید
در متن پیام خوشآمدگویی از تخفیفات ویژه یا پیشنهادات خاص استفاده کنید تا مشتری انگیزهای برای خرید و وفاداری به برند شما داشته باشد.
خوشحالیم که به ما پیوستید.
همین حالا میتوانید اولین سفارش خود را با ۵۰ درصد تخفیف و ارسال رایگان ثبت کنید.
کوتاه، شفاف و اثرگذار بنویسید
بهترین پیامهای خوشآمدگویی در ۵ ثانیه خوانده میشوند. پس متن خوشآمدگویی رسمی را هدفمند، کوتاه و صریح بنویسید تا اثربخشی پیامتان بیشتر شود.
به (نام برند) خوش آمدی.
برای شروع از کد تخفیف (متن کد) استفاده کن و ۲۰۰ هزار تومان تخفیف بگیر.
با یک CTA مناسب پیام خود را هدفمند کنید
اگر میخواهید پیام خوشآمدگویی اثربخشی کاملی داشته باشد، لازم است همیشه در متن خوشامدگویی به مخاطب بگویید قدم بعدی چیست: حضور، رزرو یا کلیک روی لینک.
با دنبال کردن ما در اینستاگرام، از جدیدترین محصولات و تخفیفها مطلع شوید.
(لینک اینستاگرام)