مجموعه پیام استایل یک سالن تخصصی خدمات زیبایی و مراقبتی مخصوص آقایان در مشهد است. این مجموعه با استفاده از دستگاه دایرکت توانسته تجربهای متفاوت برای مشتریان خلق کند و به کمک افزونههای دایرکت مانند پیامک خوشآمدگویی و یادآوری نوبت، وفاداری مشتریان را افزایش دهد.
در ادامه جناب آقای عماد پیام، مدیر مجموعه، تجربه استفاده از دستگاه دایرکت و تأثیر آن بر کسبوکارشان را با ما به اشتراک گذاشتهاند:
معرفی مجموعه پیام استایل
سلام دوستان، وقتتون بخیر. من عماد پیام، مدیر مجموعه پیام استایل هستم. حدود ۱۵ سال توی این حوزه کاری فعالیت دارم و ۴۰ سال سابقه نسلی داریم. خدا رو شکر تونستم یه سالنی رو فراهم کنم که تخصص در لاینهای پدیکور، کوتاهی تخصصی مو، رنگ مو، کراتین مو و فشار پوست داره. مجموعه ما با تکیه بر تجربه و تخصص، فضایی حرفهای برای ارائه خدمات زیبایی ایجاد کرده تا مشتریان بهترین تجربه رو داشته باشن.
چطور با دایرکت آشنا شدید؟
از طریق یکی از دوستان با دستگاه دایرکت آشنا شدم و سفارش رو ثبت کردم. روز بعد دستگاه رو برام آوردن و توی فروشگاه راهاندازی کردند. خدمات بسیار خوبی داشت و توضیحات کامل رو به من دادن. حالا مجموعه ما داره با دستگاه دایرکت فعالیت میکنه.
کدام افزونههای دایرکت بیشترین کاربرد را برای شما داشتهاند؟
چند تا از امکانات دستگاه رو میخوام بهتون بگم که واقعاً راضی بودیم. یه موردش اینه که پیامک خوشآمدگویی برای مشتری که به مجموعه ما مراجعه میکنه، بلافاصله بعد از خروجش براش ارسال میشه. این واقعاً خوشاینده و وقتی سری بعد مجدد تشریف میاره، حس خوبی داره و به ما هم حس خوب منتقل میشه.
امکاناتی که توی دایرکت خیلی به دردمون خورده، افزونه یادآوری، گروهبندی مشتری و هدفگیری مجدد بوده. مثلاً تو افزونه یادآوری، خیلی از مشتریای ما مشغله فکری و کاری دارن و زمان مراجعهشون یادشون میره. ما با پیامک یادآوری که میفرستیم، زمان مراجعه بهشون یادآوری میشه و این کاملاً گزینه خوشاینده.
با افزونه هدفگیری مجدد تونستیم از یه مشتری، یه مشتری وفادار بسازیم که چندین بار به مجموعه ما مراجعه میکنه.
حرف آخر
یه توصیهای دارم به همکاران. بعد از ۱۵ سال کار خودم و ۴۰ سال سابقه پدرم، میگم هر کاری میخواید انجام بدید، با عشق انجام بدین. روزتون بخیر، پر از عشق و امید.