چگونه یک متن پیامک تبلیغاتی اثرگذار برای اطلاعرسانی بنویسیم؟
متن اطلاعرسانی شاید به نظر یک متن ساده باشد، اما در واقع فرصتی مناسب است برای ایجاد حس حضور و ارزشمندی به مشتریان. پیامکهای اطلاعرسانی با وجود ساختار سادهای که دارند، ارتباط مشتریان را با شما حفظ میکند. البته اگر درست و مناسب و با توجه به راهکارهای زیر نوشته شوند:
ساده و مستقیم بنویسید
برای نوشتن یک متن اطلاعرسانی، زیادهگویی نکنید. متن شما باید مطابق با هدفی که از نوشتن پیام دارید کاملا سرراست و ساده و شفاف باشد. بهطوری که مخاطب بعد از خواندن پیام بتواند بگوید که این متن اطلاعرسانی تعطیلی است یا متن اطلاعرسانی کلاس یا هر نمونه متن اطلاعرسانی دیگر.
به اطلاع میرسانیم کلاسهای استاد (***) امروز در تاریخ (***) برگزار نخواهد شد.
تاریخ کلاس بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.
با سپاس
موسسه آموزشی (***)
تمامی جزئیات لازم را در متن پیامک ذکر کنید
در نوشتن پیامکهای اطلاعرسانی تمامی جزئیات مانند تاریخ، زمان، نام مکان (آموزشگاه، مطب، فروشگاه و …) را به طور شفاف مشخص کنید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره خبری که به او دادید حتما راه ارتباطی مشخصی را هم در اختیار او قرار دهید.
فروشگاه (***) به دلیل انجام تعمیرات از تاریخ (***) تا (***) تعطیل است.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
برای ارتباط با ما میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.
(شماره تماس)
مشتری را مورد خطاب قرار دهید
اطلاعرسانی کردن معمولا پیامی جدی و رسمی است. اما میتوانید با خطاب قرار دادن مشتری ـ ترجیحا با نام ـ به نمونه پیامک اطلاعرسانی خود کمی صمیمیت بدهید تا مخاطب با شما احساس نزدیکتری پیدا کند.
به اطلاع شما میرسانیم که ساعت کاری فروشگاه (نام فروشگاه) از تاریخ ۱۵ مهرماه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب باز خواهد بود.
نام فروشگاه:
آدرس: