ارتباط با مشتری

در این بخش از وبلاگ دایرکت، روش‌های حرفه‌ای برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها را یاد خواهید گرفت. اینجا با هم بررسی می‌کنیم چطور با پاسخ‌دهی درست و رفتار هوشمندانه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتری‌ها ساخته و به کسب‌وکار محبوب‌شان تبدیل شوید.

همه چیز درباره مشتری مداری

همه چیز درباره مشتری مداری؛ ۸ راهکار اجرایی برای کسب‌وکارهای ایرانی

آخرین باری که به‌عنوان مشتری، احساس کردید یک کسب‌وکار واقعاً شما را می‌فهمد، کی بود؟ به نحوی که با خودتان بگویید: اینجا دقیقاً برای من ساخته شده است!
1
متقاعدسازی مشتری

۷ کلید طلایی متقاعدسازی مشتری؛ چگونه قبل از فکر کردن، به شما بله بگویند؟

«اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید، باید به قلب و علایق او متوسل شوید، نه به عقلش.» این جمله معروف بنجامین فرانکلین، دقیقاً همان نکته‌ای است که خیلی‌ از افراد در فروش و مذاکره از آن غافل می‌شوند.
2
ارزش مشتری چیست؟

ارزش مشتری چیست؟ راهنمای جامع شناخت ارزش مشتری و به‌کارگیری آن در بازاریابی

در این مقاله به‌شکل گام‌به‌گام مفهوم ارزش مشتری، مدل‌ها و فرمول‌های محاسبه آن و همچنین نقش حیاتی آن در موفقیت برند را برای شما توضیح می‌دهیم
4
چگونه با مشتری ناراضی برخورد کنیم

چگونه با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ ۵ راز طلایی تبدیل مشتری عصبانی به طرفدار واقعی

هر مشتری ناراضی، تجربه تلخ خود را با ۹ الی ۱۵ نفر دیگر در میان می‌گذارد؛ آماری که مجله‌ی CSM اعلام کرده است.. تصورش را بکنید؛ هر نارضایتی می‌تواند موجی از تأثیر منفی بسازد و اعتبار برند شما را تهدید کند. اما چرا مشتریان عصبانی می‌شوند؟
2
چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟ +۹ تکنیک برای جلب اعتماد مشتری در فروش

اعتماد مشتری همان مرز باریکی است که میان علاقه و اقدام به خرید قرار دارد. بدون آن، تمام تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات، فقط سروصدا هستند.
2
چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟ راهنمای کامل فروش بدون تخفیف

«چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟» سوالی که شاید بارها در ذهن‌تان تکرار شده، مخصوصاً وقتی مشتری بعد از انتخاب محصول، با لبخند می‌گوید: «یه کم راه بیا دیگه!» همان لحظه‌ای که بین حفظ سود و از دست دادن فروش، گیر کرده‌اید و نمی‌دانید باید چه کنید که هم سودتان از دست نرود و هم ارزش محصول.
3
نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان

نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان + دانلود رایگان پرسشنامه PDF

در دنیای امروز، جایی برای حدس‌زدن در کسب‌وکار باقی نمانده است. کسب‌وکارهایی که واقعاً می‌خواهند رشد کنند، باید از مشتریانشان بپرسند: از کجا با ما آشنا شدید؟ چه چیزی برایتان مفید بود؟ و مهم‌تر از همه؛ کجاها می‌توانستیم بهتر باشیم؟
3
تکنیک‌ های کلامی جذب مشتری

با این تکنیک‌‌های کلامی جذب مشتری فروش خود را متحول کنید!

کلمات و جملات، جادویی قدرتمندتر از تصور ما دارند. این قدرت جادویی نه فقط در دنیای بازاریابی و فروش؛ بلکه در تعاملات روزه هم نقش و اهمیت بسیار دارند. هر کلمه نقشی تاثیرگذار بر احساسات و تصمیمات افراد دارد و با تکنیک های کلامی جذب مشتری می‌توانید نه فقط مشتریان بلکه تمام انسان‌ها را به هدفی که مدنظر دارید برسانید.
4
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
تکنیک‌های تعامل با مشتری

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
4
نمونه متن تشکر از مشتری

۱۰۰ نمونه متن تشکر از مشتری؛ اصول نگارش + ایده‌های خلاقانه

تشکر کردن فقط یک رسم اجتماعی نیست؛ بلکه ابزاری قدرتمند در بازاریابی به‌حساب می‌آید. وقتی مشتری حس کند که حضورش دیده می‌شود و برای شما ارزشمند است، احتمال بازگشت دوباره و خریدهای مجدد او چند برابر می‌شود.
3
نمونه پیامگ‌های وفادارسازی مشتری

با این ۷ نمونه پیامک، مشتری حتما باز هم برمی‌گرده!

تشکر از مشتری بعد از خرید حضوری، یکی از ساده‌ترین اما در عین حال تأثیرگذارترین اقداماتی است که هر فروشگاه یا کسب‌وکاری می‌تواند انجام دهد.
4
اصول فن بیان با مشتری

اصول فن بیان با مشتری | چند راهکار که فروش شما را ۱۰ برابر می‌کند!

فن بیان با مشتری از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برقراری ارتباط مؤثر حضوری و تلفنی با مشتریان، جذب مشتریان وفادار و در نهایت افزایش فروش را ممکن می‌سازد.
2
راهکارهایی برای جواب تشکر بابت واریز پول مشتری

در جواب واریز پول چه بگوییم؟ +10 نمونه متن برای تشکر بابت واریز پول

فرقی ندارد صاحب یک کسب‌وکار بزرگ باشید، فروشنده‌ی یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فردی عادی؛ این سوالی است است که حتما بعد از هر خرید مشتری به آن فکر کرده‌اید. سوالی مهم که نقشی اساسی در آینده روند ارتباط شما با مشتریانتان دارد.
4
اثر پیشبینی پذیری و تاثیر آن در افزایش فروش

اثر پیش‌بینی‌پذیری چیست و چگونه باعث افزایش فروش می‌شود؟

اثر پیش‌بینی‌پذیری نشان می‌دهد که مشتریان وقتی با تجربه‌ای پایدار روبه‌رو می‌شوند، احساس امنیت می‌کنند و این امنیت به اعتماد تبدیل می‌شود.
5
آشنایی با اثر پیش‌فرض (Default Effect) و تاثیر آن در فروش

چرا پیشنهاد آماده مشتری را به خرید راحت‌تر می‌رساند؟ آشنایی با اثر پیش‌فرض (Default Effect)

در روانشناسی رفتاری، مفهومی وجود دارد به نام «اثر پیش‌فرض» که بیان می‌کند افراد تمایل دارند همان انتخابی را بپذیرند که از قبل تنظیم یا آماده شده است.
5
رضایتمندی مشتری چیست

رضایتمندی مشتری چیست و چگونه باید آن را سنجید + نمونه فرم

رضایتمندی مشتری، چیزی فراتر از یک احساس یا امتیاز عددی است. این شاخص به‌طور مستقیم بر فروش، تکرار خرید و تصویر برند شما تأثیر می‌گذارد.
2
متن برای نوبت دهی مطب

32 نمونه متن برای نوبت دهی مطب + آموزش نوشتن پیامک حرفه‌ای

آیا برایتان اتفاق افتاده است که بیمار بدون اطلاع، نوبتش را کنسل کند و برنامه‌ی مطب به‌هم بریزد؟ یا بیمار بگوید: «اصلاً یادم نبود امروز نوبت دارم!». با یک پیامک ساده می‌شود جلوی خیلی از این اتفاق‌ها را گرفت.
3
متن تسویه حساب مشتری

متن تسویه حساب مشتری: +30 نمونه آماده برای اینکه مؤدبانه پولتان را پس بگیرید

آنچه در انواع متن تسویه حساب مشتری تفاوت ایجاد می‌کند، نحوه بیان و مدیریت این درخواست‌هاست تا بدون دلخوری، مطالبات را دریافت کرد و ارتباط با مشتری را حفظ نمود.
5
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
7

فقط تا 7 آذر

با یک و نیم میلیون تخفیف، باشگاه مشتریانت رو بساز