ارتباط با مشتری

در این بخش از وبلاگ دایرکت، روش‌های حرفه‌ای برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها را یاد خواهید گرفت. اینجا با هم بررسی می‌کنیم چطور با پاسخ‌دهی درست و رفتار هوشمندانه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتری‌ها ساخته و به کسب‌وکار محبوب‌شان تبدیل شوید.

رضایتمندی مشتری چیست

رضایتمندی مشتری چیست و چگونه باید آن را سنجید + نمونه فرم

رضایتمندی مشتری، چیزی فراتر از یک احساس یا امتیاز عددی است. این شاخص به‌طور مستقیم بر فروش، تکرار خرید و تصویر برند شما تأثیر می‌گذارد.
متن برای نوبت دهی مطب

32 نمونه متن برای نوبت دهی مطب + آموزش نوشتن پیامک حرفه‌ای

آیا برایتان اتفاق افتاده است که بیمار بدون اطلاع، نوبتش را کنسل کند و برنامه‌ی مطب به‌هم بریزد؟ یا بیمار بگوید: «اصلاً یادم نبود امروز نوبت دارم!». با یک پیامک ساده می‌شود جلوی خیلی از این اتفاق‌ها را گرفت.
متن تسویه حساب مشتری

متن تسویه حساب مشتری: +30 نمونه آماده برای اینکه مؤدبانه پولتان را پس بگیرید

آنچه در انواع متن تسویه حساب مشتری تفاوت ایجاد می‌کند، نحوه بیان و مدیریت این درخواست‌هاست تا بدون دلخوری، مطالبات را دریافت کرد و ارتباط با مشتری را حفظ نمود.
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
بهترین جملات مشتری پسند

۳۰ تا از بهترین جملات مشتری پسند برای موقعیت‌های مختلف

فقط با یک جمله اشتباه، ممکن است مشتری‌ای را از دست بدهیم که با یک جمله درست می‌توانست به وفادارترین حامی ما تبدیل شود!
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
همه چیز درباره رضایت مشتری

هر آنچه باید در مورد رضایت مشتری بدانید؛ راهکارها، معیارهای سنجش و اشتباهات رایج

امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.