ارتباط با مشتری

در این بخش از وبلاگ دایرکت، روش‌های حرفه‌ای برای ارتباط بهتر با مشتری‌ها را یاد خواهید گرفت. اینجا با هم بررسی می‌کنیم چطور با پاسخ‌دهی درست و رفتار هوشمندانه، تجربه‌ای لذت‌بخش برای مشتری‌ها ساخته و به کسب‌وکار محبوب‌شان تبدیل شوید.

تکنیک‌های تعامل با مشتری

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
1
نمونه متن تشکر از مشتری

۱۰۰ نمونه متن تشکر از مشتری؛ اصول نگارش + ایده‌های خلاقانه

تشکر کردن فقط یک رسم اجتماعی نیست؛ بلکه ابزاری قدرتمند در بازاریابی به‌حساب می‌آید. وقتی مشتری حس کند که حضورش دیده می‌شود و برای شما ارزشمند است، احتمال بازگشت دوباره و خریدهای مجدد او چند برابر می‌شود.
2
نمونه پیامگ‌های وفادارسازی مشتری

با این ۷ نمونه پیامک، مشتری حتما باز هم برمی‌گرده!

تشکر از مشتری بعد از خرید حضوری، یکی از ساده‌ترین اما در عین حال تأثیرگذارترین اقداماتی است که هر فروشگاه یا کسب‌وکاری می‌تواند انجام دهد.
4
اصول فن بیان با مشتری

اصول فن بیان با مشتری | چند راهکار که فروش شما را ۱۰ برابر می‌کند!

فن بیان با مشتری از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برقراری ارتباط مؤثر حضوری و تلفنی با مشتریان، جذب مشتریان وفادار و در نهایت افزایش فروش را ممکن می‌سازد.
2
راهکارهایی برای جواب تشکر بابت واریز پول مشتری

در جواب واریز پول چه بگوییم؟ +10 نمونه متن برای تشکر بابت واریز پول

فرقی ندارد صاحب یک کسب‌وکار بزرگ باشید، فروشنده‌ی یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فردی عادی؛ این سوالی است است که حتما بعد از هر خرید مشتری به آن فکر کرده‌اید. سوالی مهم که نقشی اساسی در آینده روند ارتباط شما با مشتریانتان دارد.
3
اثر پیشبینی پذیری و تاثیر آن در افزایش فروش

اثر پیش‌بینی‌پذیری چیست و چگونه باعث افزایش فروش می‌شود؟

اثر پیش‌بینی‌پذیری نشان می‌دهد که مشتریان وقتی با تجربه‌ای پایدار روبه‌رو می‌شوند، احساس امنیت می‌کنند و این امنیت به اعتماد تبدیل می‌شود.
5
آشنایی با اثر پیش‌فرض (Default Effect) و تاثیر آن در فروش

چرا پیشنهاد آماده مشتری را به خرید راحت‌تر می‌رساند؟ آشنایی با اثر پیش‌فرض (Default Effect)

در روانشناسی رفتاری، مفهومی وجود دارد به نام «اثر پیش‌فرض» که بیان می‌کند افراد تمایل دارند همان انتخابی را بپذیرند که از قبل تنظیم یا آماده شده است.
5
رضایتمندی مشتری چیست

رضایتمندی مشتری چیست و چگونه باید آن را سنجید + نمونه فرم

رضایتمندی مشتری، چیزی فراتر از یک احساس یا امتیاز عددی است. این شاخص به‌طور مستقیم بر فروش، تکرار خرید و تصویر برند شما تأثیر می‌گذارد.
2
متن برای نوبت دهی مطب

32 نمونه متن برای نوبت دهی مطب + آموزش نوشتن پیامک حرفه‌ای

آیا برایتان اتفاق افتاده است که بیمار بدون اطلاع، نوبتش را کنسل کند و برنامه‌ی مطب به‌هم بریزد؟ یا بیمار بگوید: «اصلاً یادم نبود امروز نوبت دارم!». با یک پیامک ساده می‌شود جلوی خیلی از این اتفاق‌ها را گرفت.
2
متن تسویه حساب مشتری

متن تسویه حساب مشتری: +30 نمونه آماده برای اینکه مؤدبانه پولتان را پس بگیرید

آنچه در انواع متن تسویه حساب مشتری تفاوت ایجاد می‌کند، نحوه بیان و مدیریت این درخواست‌هاست تا بدون دلخوری، مطالبات را دریافت کرد و ارتباط با مشتری را حفظ نمود.
5
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
7
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
7
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
2
همه چیز درباره رضایت مشتری

هر آنچه باید در مورد رضایت مشتری بدانید؛ راهکارها، معیارهای سنجش و اشتباهات رایج

امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.
1

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان