در این بخش از وبلاگ دایرکت، روشهای حرفهای برای ارتباط بهتر با مشتریها را یاد خواهید گرفت. اینجا با هم بررسی میکنیم چطور با پاسخدهی درست و رفتار هوشمندانه، تجربهای لذتبخش برای مشتریها ساخته و به کسبوکار محبوبشان تبدیل شوید.
آیا برایتان اتفاق افتاده است که بیمار بدون اطلاع، نوبتش را کنسل کند و برنامهی مطب بههم بریزد؟ یا بیمار بگوید: «اصلاً یادم نبود امروز نوبت دارم!». با یک پیامک ساده میشود جلوی خیلی از این اتفاقها را گرفت.
آنچه در انواع متن تسویه حساب مشتری تفاوت ایجاد میکند، نحوه بیان و مدیریت این درخواستهاست تا بدون دلخوری، مطالبات را دریافت کرد و ارتباط با مشتری را حفظ نمود.
در این مقاله بهجای شکایت از شرایط یا مشتریها، سعی میکنیم با نگاهی دقیقتر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهمتر از همه، چطور میتوانید قدمبهقدم فروش را احیا کنید.
وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسبوکار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته میشود.
امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسبوکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق میشود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب میکنند.