رشد مشتریان جواهری وفادار

رشد مشتریان جواهری وفادار با یک ابزار حرفه‌ای: دایرکت!

1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
میلاد وفادار، صاحب برند جواهری وفادار با سه شعبه فعال طلافروشی در مشهد است. مدیر کسب‌وکاری که همواره  به دنبال راهی برای ارتباط بیشتر و موثرتر با مشتریان بود. راهی که باعث شود ارتباط با مشتریان مداوم، ساده و سریع باشد. و در نهایت راه‌حل این مساله را در خرید دستگاه دایرکت پیدا کرد.
به گفته وفادار؛ پیش از دایرکت، ارتباط با مشتری بعد از خرید تقریباً از بین می‌رفت. تیم وفادار زمان زیادی صرف ارسال پیام‌های تبلیغاتی می‌کرد، اما اثربخشی آن‌ها پایین بود. با ورود دایرکت، همه‌چیز خودکار شد: از لحظه خرید تا ارسال پیام تشکر و دعوت به مراجعه مجدد.

«دایرکت به ما کمک کرد همون لحظه‌ای که مشتری خرید می‌کنه، پیام تبریک و دعوت به مراجعه مجدد براش بفرستیم. این باعث شد خیلی از مشتری‌هامون برگردن.»

بهبود ارتباط با مشتری با دایرکت

میلاد وفادار می‌گوید بزرگ‌ترین تفاوت دایرکت با بقیه سیستم‌ها در سرعت و انعطاف آن است. ارسال انبوه، پیامک منطقه‌ای و استانی حالا فقط چند کلیک زمان می‌برد. بدون اینکه نیاز به ورود به سایت یا نرم‌افزارهای پیچیده باشد.

«ارسال انبوه و پیامک منطقه‌ای برای ما خیلی کاربردی بوده. هر چی بخوای می‌تونی برای دستگاه تعریف کنی و همون لحظه ارسال انجام میشه.»

دایرکت به مجموعه وفادار کمک کرده تبلیغات هدفمند را با دقت بیشتری اجرا کند؛ یعنی پیام درست، در زمان درست، برای مشتری درست.

نه فقط یک ابزار پیامکی ساده؛ بلکه یک راه ارتباطی هوشمند

میلاد وفادار تأکید می‌کند که دایرکت برایشان فقط یک دستگاه ارسال پیامک نیست: «دایرکت نسبت به بقیه پلتفرم‌ها هم از نظر کیفیت ارسال، هم تنوع خدمات، سطح بالاتری داره. واقعاً انتخابش برای ما ارزشمند بود.» دایرکت در واقع به آن‌ها کمک کرده حس ارتباط انسانی را در دل پیام‌های دیجیتال حفظ کنند؛ همان چیزی که باعث بازگشت دوباره مشتریان می‌شود.

تجربه جواهری وفادار نشان می‌دهد که ارتباط درست با مشتری، خودش بهترین تبلیغ است. به گفته‌ی او دایرکت این مسیر را برایشان هموار کرده تا مشتری فقط یک‌بار خرید نکند، بلکه تبدیل به بخشی از خانواده برند شود.

«دایرکت باعث شد مشتری رو با یک پیام ساده برگردونیم. همین حس توجه و احترام بود که باعث وفاداریشون شد.»

جواهری وفادار یکی از ده‌ها کسب‌وکار موفقی است که با دایرکت توانسته ارتباطی مؤثر و انسانی‌تر با مشتریان خود بسازد. اگر شما هم می‌خواهید تجربه‌ای مشابه داشته باشید، تجربه دایرکت را شروع کنید.

به فکر راه‌اندازی باشگاه مشتریان هستید؟

دایرکت؛ راهکاری حرفه‌ای برای مدیریت مشتریان شما است. با خرید دستگاه دایرکت و جمع‌آوری شماره مشتریان؛ ارتباطی دائمی و خودکار با مشتریان خود ایجاد کنید و هر تعامل را به فرصتی برای فروش تبدیل کنید.

Picture of تیم تحریریه دایرکت

تیم تحریریه دایرکت

تیم تحریریه دایرکت متشکل از گروهی از متخصصان حوزه تبلیغات و کسب‌وکار است که با هدف ارائه محتوای ارزشمند و کاربردی فعالیت می‌کند. این تیم تلاش دارد تا با انتشار مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بیزنس، همراهی قابل‌اعتماد برای صاحبان کسب‌وکار در مسیر توسعه و موفقیت باشد.
برچسب ها
دیدگاه

نظرات کاربران

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان