چگونه یک متن پیامک تبلیغاتی اثرگذار برای تخفیف و حراج بنویسیم؟
جادوی تخفیف و حراج همیشه روشی اثربخش برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان قدیمی است. یک متن تخفیف ویژه باید کوتاه، گویا و پر از شور و هیجان باشد. بهطوری که مخاطب حس کند اگر همین حالا اقدامی انجام ندهد این فرصت طلایی را از دست میدهد.
راهکارهای زیر کمک میکند تا نمونه متن تخفیف مدنظر خود را طوری بنویسید که مشتریان با اشتیاق راهی فروشگاه یا وبسایت شما شوند:
کوتاه و مختصر بنویسید
متن تخفیف برای جذب مشتری کارکرد مشخصی دارد. پس نیازی به گفتن جملات طولانی و پیچیده نیست. بهتر است به طور واضح و صریح، تبلیغات حراج خود را اطلاعرسانی کنید و به مشتری بگویید که از تخفیف عیدانه شما خرید کند. همین!
فروش حضوری و آنلاین
(لینک سایت)
محدودیت زمانی و فوریت ایجاد کنید
مهم است که مشتری بداند این تخفیفات فقط تا مدتی کوتاه است و همیشگی نیست، پس فقط زمان کوتاهی برای استفاده از آن دارد. با این کار او ترغیب میشود که بدون فوت وقت و همین حالا اقدام به خرید کند. این راهکار به ویژه برای نوشتن متن حراج زمستانه یا تخفیف عیدانه بسیار موثر است.
فقط امروز و فردا
همین الان سفارشت رو ثبت کن:
(لینک خرید)
در متن تخفیف ویژه اطلاعات کافی بدهید
فراموش نکنید که حتما در متن تبلیغات حراج از نام فروشگاه، محصولات تخفیفی، لینک وبسایت، شماره تماس یا لینک شبکه اجتماعیای که مخاطب میتواند با شما ارتباط برقرار کند را بیاورید.
فرصت محدود رو از دست نده:
(لینک وبسایت)
اطلاعات بیشتر: (لینک اینستاگرام)
پیام شخصیسازی شده بنویسید
اگر مخاطب قبلا با شما آشنا شده یا ثبتنام کرده؛ میتوانید متن تخفیف را به صورت شخصیسازی شده بفرستید تا حس منحصربهفردی را به مشتری انتقال دهید.
تمدید اشتراک (نام برند) با ۴۰٪ تخفیف
لینک خرید:
فقط تا ۴۸ ساعت آینده