بازاریابی و تبلیغات

در این بخش از وبلاگ دایرکت، درباره بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید تا جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات را با هم بررسی کرده و نکات کاربردی و استراتژی‌های جدید برای رشد کسب‌وکارتان یاد بگیرید.

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.
7
چرا مشتری ندارم؟

چرا مشتری ندارم؟ بررسی دلایل کاهش فروش و راه‌حل‌هایی که واقعاً جواب می‌دهند

در این مقاله به‌جای شکایت از شرایط یا مشتری‌ها، سعی می‌کنیم با نگاهی دقیق‌تر به دلایل کاهش فروش نگاه کنیم. اینکه چرا مشتری ندارید، این وضعیت از کجا شروع شده، و مهم‌تر از همه، چطور می‌توانید قدم‌به‌قدم فروش را احیا کنید.
7

360 ایده خاص اسم برای پیج کاری! همراه با آموزش و ترفندهای طلایی

همه چیز از یک اسم خوب شروع می‌شود. اسمی که بتواند هویت برندتان را فریاد بزند، به یاد بماند و کنجکاوی ایجاد کند. یک اسم جذاب و به‌یادماندنی، نه‌تنها شما را از رقبا متمایز می‌کند؛ بلکه احتمال دیده‌شدن و دنبال‌کردن پیج را نیز افزایش می‌دهد.
9
متن‌ تخفیف برای آرایشگاه

۴۰+ متن آماده تخفیف آرایشگاه زنانه و مردانه؛ مناسب پیامک، اینستاگرام و تلگرام

بهترین نمونه‌های آماده از متن تخفیف آرایشگاه را ببینید و مهم‌ترین نکات نوشتن متن تخفیف سالن زیبایی را هم یاد بگیرید!
7
فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
14
مجموعه پیام استایل

افزایش مشتریان وفادار مجموعه پیام استایل با دایرکت

مجموعه پیام استایل یک سالن تخصصی ویژه آقایان در مشهد است که با استفاده از افزونه‌های دایرکت توانسته وفاداری مشتریان را افزایش دهد.
5
معرفی افزونه رادار دایرکت

معرفی افزونه رادار دایرکت؛ ارسال پیامک دقیق در زمان و مکان مناسب فقط به مشتریان شما

افزونه رادار دایرکت، ابزاری هوشمند و منعطف برای ارسال پیامک‌های هدفمند به مشتریان واقعی شماست.
5
راه های جذب مشتری برای کاشت ناخن

11 ترفند طلایی جذب مشتری برای کاشت ناخن + نمونه های موفق

شاید بپرسید: “مگه برای حرفه ناخن‌کار هم تبلیغات پیامکی جواب می‌ده؟” بله چرا که نه! راه‌اندازی باشگاه مشتریان و اجرای بازاریابی پیامکی بهترین و کوتاه‌ترین مسیر برای افزایش و جذب مشتری در این لاین زیبایی و دیگر حوزه‌های بیوتی خواهد بود.
2
نکات طلایی افزایش فروش سوپرمارکت

۹ نکته طلایی و تضمینی افزایش فروش سوپرمارکت + نمونه‌های موفق

اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید، باید برنامه‌ای برای تبلیغات داشته باشید تا مشتری همیشه شما را به عنوان اولین گزینه بین همه فروشگا‌ه‌های آنلاین و حضوری، انتخاب کند.
4
مهم ترین نکات ارسال پیامک برای جذب مشتری لوازم آرایشی

بهترین نکات جذب مشتری لوازم آرایشی با ارسال پیامک + نمونه موفق

مرز بین بازاریابی پیامکی و مزاحمت از مو باریک‌تر است! چه کاری باید کرد تا به شکل درست بازاریابی کنیم، جذب مشتری برای فروشگاه لوازم آرایشی انجام دهیم و برچسب مزاحمت به برندمان زده نشود؟!
0
متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس

6 نکته طلایی در متن تبلیغاتی برای جذب مشتری لباس + نمونه های موفق

این روزها رقابت در صنعت پوشاک و لباس بین تمام تولیدکنندگان جهان و ایران خیلی داغ شده؛ دقیقا مثل مسابقه دوی ماراتن که شرکت‌کنندگان زیادی دارد اما فقط کسی برنده خط پایان است که گام‌های محکم و استوار اما حساب‌شده بردارد.
1
متن تبلیغات پیامکی جذاب برای شب یلدا

30 متن تبلیغات پیامکی جذاب برای شب یلدا + نمونه‌های موفق

سوال خیلی از افراد این است که چه کار کنیم تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی در مناسبت های مختلف مثل یلدا داشته باشیم و یا چه متنی در SMS بیشترین فروش را برای ما به همراه دارد؟
1
بهترین نکات کاربردی افزایش فروش با پیامک

7 نکته کاربردی برای افزایش فروش با ارسال پیامک

پیامک‌ها چقدر در معرفی کسب‌وکار شما موفق هستند؟ مگر هنوز کسی هم به پیامک تبلیغاتی توجه می‌کند؟ اصلا چطور با یک پیامک کوتاه می‌توان توجه مشتریان را جلب کرد؟
1
موفق ترین نمونه های بازاریابی پیامکی (sms marketing) در جهان + دلایل موفقیت

موفق ترین نمونه های بازاریابی پیامکی (sms marketing) در جهان + دلایل موفقیت

اگر بعد از تبلیغات زیاد و گسترده برای کسب‌وکارتان، همچنان بازخورد مناسبی دریافت نکردید یا رکود و کسادی مثل سرمای زمستان به جان کسب‌وکار شما نشسته تا جایی که مشتری جدیدی ندارید و حتی مشتریان قدیمی هم به شما سر نمی‌زند، خب بهتر نیست به سراغ روش‌های تبلیغاتی نوین و پربازده بروید؟
1
راهنمای کامل جذب مشتری برای کسب‌وکارهای مختلف همراه با مثال!

راهنمای کامل جذب مشتری برای کسب‌وکارهای مختلف همراه با مثال!

مشتری مثل اکسیژن است، اگر او را جذب نکنید از بین می‌روید! در واقع حیات تمام فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها به جذب مشتری وابسته است. از همین رو آموزش فروش و راه های جذب مشتری اهمیت بسیار بالایی دارند.
1
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
2
آموزش فروش حضوری

آموزش فروش حضوری | مهم ترین تکنیک‌های افزایش فروش حضوری

قدرت ارتباط چهره به چهره، گرمای یک لبخند واقعی و توانایی خواندن نشانه‌های ظریف از معنای رفتار مشتری از جمله مواردی‌ است که سلطنت بر دنیای فروش حضوری و همچنین ویزیتوری موفق را تعیین می‌کند.
1
برنامه وفاداری مشتری چیست

آشنایی کامل با برنامه وفاداری مشتری و بهترین ایده ها برای تضمین موفقیت آن

برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
2
بازاریابی پیامکی چیست

بازاریابی پیامکی چیست و چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.
1
کارت ویزیت الکترونیکی چیست

کارت ویزیت الکترونیکی یا کارت ویزیت مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه کاربرد کارت های ویزیت سنتی بسیار کم شده است. این نوع کارت ویزیت‌ها در عصری که همه امور افراد توسط گوشی موبایل‌شان انجام می‌شود، دیگر کاربرد چندانی ندارند؛ از همین رو کارت ویزیت الکترونیکی کم کم جای آن را گرفته و بین مردم رواج یافته است.
0

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان