بازاریابی و تبلیغات

در این بخش از وبلاگ دایرکت، درباره بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید تا جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات را با هم بررسی کرده و نکات کاربردی و استراتژی‌های جدید برای رشد کسب‌وکارتان یاد بگیرید.

برنامه وفاداری مشتری چیست

آشنایی کامل با برنامه وفاداری مشتری و بهترین ایده ها برای تضمین موفقیت آن

برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
2
بازاریابی پیامکی چیست

بازاریابی پیامکی چیست و چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

در جهان امروز که مخاطبان کسب‌وکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکه‌های مختلف قرار گرفته‌اند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکت‌ها قرار گرفته است.
1
کارت ویزیت الکترونیکی چیست

کارت ویزیت الکترونیکی یا کارت ویزیت مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

امروزه کاربرد کارت های ویزیت سنتی بسیار کم شده است. این نوع کارت ویزیت‌ها در عصری که همه امور افراد توسط گوشی موبایل‌شان انجام می‌شود، دیگر کاربرد چندانی ندارند؛ از همین رو کارت ویزیت الکترونیکی کم کم جای آن را گرفته و بین مردم رواج یافته است.
0
همه چیز درباره رضایت مشتری

هر آنچه باید در مورد رضایت مشتری بدانید؛ راهکارها، معیارهای سنجش و اشتباهات رایج

امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسب‌وکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق می‌شود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب می‌کنند.
1
فروش اینترنتی چیست

فروش اینترنتی چیست؟ | نردبانی به سوی گسترش کسب و کار

امروزه در ایران، دنیای تجارت دستخوش دگرگونی عمیقی شده است. در حال حاضر فروش اینترنتی به عنوان یکی قدرتمندترین کانال‌های ارتباطی و فروش به مخاطبین شناخته می‌شود.
1
باشگاه مشتریان چیست - دایرکت

باشگاه مشتریان چیست؟ | بهترین نکات کاربردی برای راه اندازی و بررسی مزایای آن

باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.
2
مزایا و معایب بازاریابی پیامکی

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی؛ بررسی موردی و دقیق از تمام زوایا

امروزه کسب‌وکارها دائما به دنبال راه‌های موثری برای دسترسی به مشتریان و افزایش آگاهی از برندشان هستند و یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که انتخاب می‌کنند، بازاریابی پیامکی است. وقتی مزایا و معایب بازاریابی پیامکی را کنار هم قرار دهید، به سرعت متوجه دلیل این انتخاب می‌شوید. مزایای بازاریابی پیامکی چنان شگفت‌انگیز است که وقتی با آن‌ها آشنا می‌شوید حسابی شگفت‌زده شده و از خود می‌پرسید که چرا تا به حال به این روش رو نیاورده‌اید.
1
انواع باشگاه مشتریان - دایرکت

انواع باشگاه مشتریان – ۸ نوع از موفق‌ترین مدل های باشگاه مشتریان

به دنیایی از انواع باشگاه مشتریان خوش آمدید! در فضای رقابتی کسب‌و‌کار امروز، ایجاد و حفظ یک پایگاه مشتری وفادار بیش از هر زمان دیگری ضروری است؛ از همین رو باید با تمام مدل های باشگاه مشتریان آشنا شوید و خودتان را برای به کارگیری این ابزار آماده کنید. ابزار قدرتمندی که همه کسب‌وکارها، اعم از بزرگ و کوچک، می‌توانند از آن برای پرورش یک اجتماع VIP از طرفداران برند خود استفاده کنند.
0
راه اندازی باشگاه مشتریان برای کافی شاپ

راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ و کاربردهای آن در افزایش فروش و سودآوری

قابل توجه همه کافی شاپ داران! آیا به دنبال راه‌های نوآورانه برای رشد کسب‌وکار و انقلابی در بهبود تجربه مشتریان خود هستید؟ اگر اینطور است، پس به یک باشگاه مشتریان نیاز دارید! امروز، ما قصد داریم به راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ بپردازیم و با بررسی کاربرد باشگاه مشتریان در کافه ببینیم که آن‌ها چگونه می‌توانند کافی شاپ شما را به مرکزی پررونق برای مشتریانی وفادار تبدیل کنند. دیگر فقط طعم و کیفیت سفارش‌ها نیست که مردم را به سوی یک کافی‌شاپ می‌کشاند. افراد به دنبال محلی هستند که آن به احساس تعلق خاطر داشته باشند.
0

فقط تا 7 آذر

با یک و نیم میلیون تخفیف، باشگاه مشتریانت رو بساز