محبوب‌ترین مقاله

نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5

جدیدترین‌ها

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

پربازدید‌ترین مقالات بازاریابی و تبلیغات

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.
2
همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.
2
تکنیک‌های تعامل با مشتری

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
2
از کارت ویزیت دیجیتال تا جذب دانشجو

از کارت ویزیت دیجیتال تا جذب مشتری جدید؛ به بهترین شکل ممکن!

علی معیری مسئول روابط عمومی مجموعه گروه نمایندگی‌های سیاسی، درباره اثربخشی دستگاه دایرکت در نمایندگی سیاسی می‌گوید.
2
راهنمای کامل کدهای دستوری دایرکت

راهنمای کامل کدهای دستوری دایرکت

لازم نیست برای هر تغییر کوچک سراغ پشتیبانی بروید! با وارد کردن چند کد ساده، می‌توانید تنظیمات دستگاه دایرکت را خودتان مدیریت کنید.
2
تکنیک‌های تعامل با مشتری

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
2
نمونه متن تشکر از مشتری

۱۰۰ نمونه متن تشکر از مشتری؛ اصول نگارش + ایده‌های خلاقانه

تشکر کردن فقط یک رسم اجتماعی نیست؛ بلکه ابزاری قدرتمند در بازاریابی به‌حساب می‌آید. وقتی مشتری حس کند که حضورش دیده می‌شود و برای شما ارزشمند است، احتمال بازگشت دوباره و خریدهای مجدد او چند برابر می‌شود.
2
نمونه پیامگ‌های وفادارسازی مشتری

با این ۷ نمونه پیامک، مشتری حتما باز هم برمی‌گرده!

تشکر از مشتری بعد از خرید حضوری، یکی از ساده‌ترین اما در عین حال تأثیرگذارترین اقداماتی است که هر فروشگاه یا کسب‌وکاری می‌تواند انجام دهد.
4
اصول فن بیان با مشتری

اصول فن بیان با مشتری | چند راهکار که فروش شما را ۱۰ برابر می‌کند!

فن بیان با مشتری از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برقراری ارتباط مؤثر حضوری و تلفنی با مشتریان، جذب مشتریان وفادار و در نهایت افزایش فروش را ممکن می‌سازد.
2
راهکارهایی برای جواب تشکر بابت واریز پول مشتری

در جواب واریز پول چه بگوییم؟ +10 نمونه متن برای تشکر بابت واریز پول

فرقی ندارد صاحب یک کسب‌وکار بزرگ باشید، فروشنده‌ی یک فروشگاه اینترنتی یا حتی فردی عادی؛ این سوالی است است که حتما بعد از هر خرید مشتری به آن فکر کرده‌اید. سوالی مهم که نقشی اساسی در آینده روند ارتباط شما با مشتریانتان دارد.
3
تاثیر زبان بدن در فروش و افزایش درآمد

تاثیر زبان بدن در فروش؛ راهنمای کامل برای متقاعدکردن مشتری

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا بعضی فروشنده‌ها خیلی راحت اعتماد مشتری را جلب می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر با وجود تمام تلاششان نتیجه نمی‌گیرند؟ باور کنید پای جادو یا «مهره مار» در میان نیست! راز آن‌ها در این است که می‌دانند چگونه علاوه بر کلام، از زبان بدن برای ایجاد ارتباط عمیق استفاده کنند.
2
چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

بسیاری از فروشگاه‌داران، با امید افزایش فروش به اینستاگرام روی می‌آورند، اما پس از مدتی پیج خود را رها می‌کنند. دلیل اصلی روشن است: تولید محتوای حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی هزینه‌بر، زمان‌گیر و فرساینده است.
3
چندین تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان در فروشگاه

۲۰ تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان فروشگاه‌ها در سال ۱۴۰۴

افزایش بازدید از فروشگاه، چه فیزیکی باشد چه آنلاین، تنها بخشی از مسیر فروش است. بسیاری از کسب‌وکارها سرمایه و انرژی زیادی صرف جذب مشتری جدید می‌کنند، اما وقتی پای تصمیم‌گیری به میان می‌آید، نمی‌توانند او را به خرید متقاعد کنند.
4
با این سه تا جواب مشتری برمیگرده

وقتی مشتری گفت «گرونه» این سه تا جواب قطعا راضیش می‌کنه!

هر فروشنده یا صاحب کسب‌وکاری، با هر میزان تجربه، بالاخره در نقطه‌ای از مسیر فروش با جمله «خیلی گرونه» روبه‌رو شده است. این جمله یکی از رایج‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین مقاومت‌های ذهنی مشتری است.
2
چطور با یک معرفی محصول خوب فروش خود را چند برابر کنیم؟

چطور با یک معرفی محصول خوب فروش خود را چند برابر کنیم؟

هر قدر تولید یک محصول مهم باشد؛ معرفی محصول از آن مهم‌تر است. در این بازار بزرگ با تنوع بالای محصولات و رقبای قدر، تا زمانی که استراتژی مناسبی برای معرفی محصول نداشته باشید، حتی بهترین محصول‌ها نیز در سایه می‌مانند.
3
برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟ همه‌چیز درباره برندینگ و اصطلاحات کاربردی آن

یکی از بهترین لحظاتی که برای هر فروشنده یا صاحب کسب‌وکار اتفاق می‌افتد زمانی است که مشتریانش او را چیزی از بیشتر یک فروشنده می‌بینند و ترجیح می‌دهند در میان هزاران نام آشنای دیگر، محصول او را انتخاب کنند.
2
کپی رایتینگ چیست و چه تاثیری در تبلیغ کسب و کار دارد؟

کپی رایتینگ چیست و چطور کپی‌های تاثیرگذار برای کسب‌وکارمان بنویسیم؟

واژهٔ «کپی» معمولاً تصویر تقلب کردن و از روی دست دیگران نوشتن را به ذهن می‌آورد، در حالی که کپی رایتینگ دقیقاً چیزی معکوس این تصویر است. کپی‌رایتینگ با خلق ارزش و ایده‌های نوآورانه و کلام منحصربه‌فرد برای یک برند خاص گره خورده است.
2
نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5
فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
14
۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

تصور کنید صبح روز تولدتان است. هنوز کامل از خواب بیدار نشده‌اید که صدای پیامک گوشی بلند می‌شود. صفحه را که باز می‌کنید، می‌بینید سوپرمارکتی که همیشه خریدهای روزانه‌تان را از آن تهیه می‌کنید، تولدتان را تبریک گفته و یک تخفیف ۲۰٪ مخصوص همین امروز برایتان فرستاده است.
2
باشگاه مشتریان برای رستوران‌

باشگاه مشتریان برای رستوران‌ چه اهمیتی دارد؟ ویژگی‌های یک باشگاه مشتریان خوب برای رستوران

در این مقاله قدم‌به‌قدم بررسی می‌کنیم که باشگاه مشتریان برای رستوران چطور کار می‌کند؟ چه مزایایی دارد؟ و برای پیدا کردن یک نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران باید به چه ویژگی‌هایی دقت کنیم؟
2
همه چیز درباره دستگاه باشگاه مشتریان

همه چیز درباره دستگاه باشگاه مشتریان + معرفی بهترین برندهای بازار

هر روز ده‌ها مشتری از کسب‌وکارتان خرید می‌کنند. چالش اصلی اینجاست که چگونه می‌توانیم فرایند ثبت‌نام، امتیازدهی و مدیریت اطلاعات آن‌ها را به شکلی سریع، دقیق و حرفه‌ای انجام دهیم.
4
نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5
اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان: چرا هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد؟

اهداف باشگاه مشتریان چیزی فراتر از پاداش‌دادن به مشتریان وفادار است! باشگاه مشتریان یک ابزار هوشمندانه برای رسیدن به مجموعه‌ای از اهداف مشخص در کسب‌وکار است.
4
نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.
2
همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.
2
همه چیز درباره پیامک LBS

همه چیز درباره پیامک LBS؛ تعرفه 1404+کاربردها و محدودیت‌ها

چطور می‌توانید توجه صدها نفری را که روزانه از مقابل ویترین فروشگاه یا مغازه شما عبور می‌کنند، جلب کرده و با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز، آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید؟
2
کامل‌ترین راهنمای ارسال پیامک انبوه

کامل‌ترین راهنمای ارسال پیامک انبوه: همه چیز از تعریف تا ترفندهای کاربردی

ارسال پیامک انبوه به زبان ساده یعنی با یک کلیک، هزاران پیام به هزاران نفر ارسال شود! این روش در عین سادگی، یکی از بالاترین نرخ‌های دیده‌شدن را در میان روش‌های بازاریابی دارد!
4
اس ام اس بمبر چیست

اس ام اس بمبر چیست و چرا نباید از آن استفاده کنید؟

قبل از اینکه به دنبال بمباران پیامکی بروید، باید بدانید پشت این ابزار به‌ظاهر ساده چه واقعیت‌های تلخی پنهان شده است! در این مقاله کاملاً برایتان توضیح می‌دهم که اس ام اس بمبر چیست، چرا استفاده از آن نه‌تنها غیرحرفه‌ای؛ بلکه غیرقانونی است و چه خطرات جبران‌ناپذیری برای بیزینس شما دارد.
7
باشگاه مشتریان دایرکت

با دایرکت، قهرمان کسب‌و‌کارت باش!

محبوب‌ترین‌ها

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.

۸ تکنیک تعامل با مشتری که فروش شما را متحول می‌کند

چرا بعضی از کسب‌وکارها به سرعت در دل مشتریان جا می‌گیرند در حالی‌که برخی دیگر با وجود ارائه محصولات مشابه، به سرعت فراموش می‌شوند؟ پاسخ یک کلمه ساده اما مهم است: چون این کسب‌وکارها روی تعامل با مشتری‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

به دنبال مطالب بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات هستید؟

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید.

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان