محبوب‌ترین مقاله

نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5

جدیدترین‌ها

۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی که واقعاً نتیجه می‌دهند!

متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تبلیغاتی واقعا جواب می‌دهد و چطوری تبلیغ کنند! شاید شما هم یکی از آن باشگاه‌داران هستید که تمام انرژی و هزینه‌تان را صرف تبلیغات کرده‌اید؛ اما نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید.

راهنمای کامل انتخاب اسم پیج و بیو برای مژه‌کار حرفه‌ای در اینستاگرام

دنیای اینستاگرام به ویژه برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی دنیای متفاوتی است. اگر صاحب یکی از کسب‌وکارهای زیبایی مثل کاشت مژه یا ابرو هستید؛ باید بدانید که مشتری شما اولین چیزی که از شما می‌بیند اسم پیج و بیو برای مژه کار است. نه نمونه کار و نه حتی ویدیوهایی که با زحمت‌های بسیار ساخته‌اید.

پربازدید‌ترین مقالات بازاریابی و تبلیغات

۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی

۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی که واقعاً نتیجه می‌دهند!

متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تبلیغاتی واقعا جواب می‌دهد و چطوری تبلیغ کنند! شاید شما هم یکی از آن باشگاه‌داران هستید که تمام انرژی و هزینه‌تان را صرف تبلیغات کرده‌اید؛ اما نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید.
2
اسم پیج و بیو برای مژه‌کار

راهنمای کامل انتخاب اسم پیج و بیو برای مژه‌کار حرفه‌ای در اینستاگرام

دنیای اینستاگرام به ویژه برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی دنیای متفاوتی است. اگر صاحب یکی از کسب‌وکارهای زیبایی مثل کاشت مژه یا ابرو هستید؛ باید بدانید که مشتری شما اولین چیزی که از شما می‌بیند اسم پیج و بیو برای مژه کار است. نه نمونه کار و نه حتی ویدیوهایی که با زحمت‌های بسیار ساخته‌اید.
2
چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟ +۹ تکنیک برای جلب اعتماد مشتری در فروش

اعتماد مشتری همان مرز باریکی است که میان علاقه و اقدام به خرید قرار دارد. بدون آن، تمام تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات، فقط سروصدا هستند.
2
اشتباهات باشگاه مشتریان

اشتباهات باشگاه مشتریان؛ چرا برنامه‌های وفاداری شکست می‌خورند؟

تصور کنید بعد از ماه‌ها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مشتری‌ها ثبت‌نام می‌کنند، امتیاز می‌گیرند، پیامک می‌فرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمی‌کند!
2
چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟ راهنمای کامل فروش بدون تخفیف

«چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟» سوالی که شاید بارها در ذهن‌تان تکرار شده، مخصوصاً وقتی مشتری بعد از انتخاب محصول، با لبخند می‌گوید: «یه کم راه بیا دیگه!» همان لحظه‌ای که بین حفظ سود و از دست دادن فروش، گیر کرده‌اید و نمی‌دانید باید چه کنید که هم سودتان از دست نرود و هم ارزش محصول.
3
چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟ +۹ تکنیک برای جلب اعتماد مشتری در فروش

اعتماد مشتری همان مرز باریکی است که میان علاقه و اقدام به خرید قرار دارد. بدون آن، تمام تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات، فقط سروصدا هستند.
2
چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟ راهنمای کامل فروش بدون تخفیف

«چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟» سوالی که شاید بارها در ذهن‌تان تکرار شده، مخصوصاً وقتی مشتری بعد از انتخاب محصول، با لبخند می‌گوید: «یه کم راه بیا دیگه!» همان لحظه‌ای که بین حفظ سود و از دست دادن فروش، گیر کرده‌اید و نمی‌دانید باید چه کنید که هم سودتان از دست نرود و هم ارزش محصول.
3
نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان

نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان + دانلود رایگان پرسشنامه PDF

در دنیای امروز، جایی برای حدس‌زدن در کسب‌وکار باقی نمانده است. کسب‌وکارهایی که واقعاً می‌خواهند رشد کنند، باید از مشتریانشان بپرسند: از کجا با ما آشنا شدید؟ چه چیزی برایتان مفید بود؟ و مهم‌تر از همه؛ کجاها می‌توانستیم بهتر باشیم؟
3
تکنیک‌ های کلامی جذب مشتری

با این تکنیک‌‌های کلامی جذب مشتری فروش خود را متحول کنید!

کلمات و جملات، جادویی قدرتمندتر از تصور ما دارند. این قدرت جادویی نه فقط در دنیای بازاریابی و فروش؛ بلکه در تعاملات روزه هم نقش و اهمیت بسیار دارند. هر کلمه نقشی تاثیرگذار بر احساسات و تصمیمات افراد دارد و با تکنیک های کلامی جذب مشتری می‌توانید نه فقط مشتریان بلکه تمام انسان‌ها را به هدفی که مدنظر دارید برسانید.
4
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام

صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام؛ تکنیک‌هایی که فروش شما را متحول می‌کنند

هر روز هزاران پست در اینستاگرام منتشر می‌شود؛ اما فقط تعداد کمی از آن‌ها واقعاً می‌فروشند. شاید شما هم مثل خیلی از کسب‌وکارها وقت، انرژی و هزینه زیادی برای تولید محتوا می‌گذارید؛ اما نتیجه‌اش فقط چند لایک و کامنت است، نه سفارش و فروش واقعی
3
تاثیر زبان بدن در فروش و افزایش درآمد

تاثیر زبان بدن در فروش؛ راهنمای کامل برای متقاعدکردن مشتری

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا بعضی فروشنده‌ها خیلی راحت اعتماد مشتری را جلب می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر با وجود تمام تلاششان نتیجه نمی‌گیرند؟ باور کنید پای جادو یا «مهره مار» در میان نیست! راز آن‌ها در این است که می‌دانند چگونه علاوه بر کلام، از زبان بدن برای ایجاد ارتباط عمیق استفاده کنند.
3
چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

بسیاری از فروشگاه‌داران، با امید افزایش فروش به اینستاگرام روی می‌آورند، اما پس از مدتی پیج خود را رها می‌کنند. دلیل اصلی روشن است: تولید محتوای حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی هزینه‌بر، زمان‌گیر و فرساینده است.
3
چندین تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان در فروشگاه

۲۰ تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان فروشگاه‌ها در سال ۱۴۰۴

افزایش بازدید از فروشگاه، چه فیزیکی باشد چه آنلاین، تنها بخشی از مسیر فروش است. بسیاری از کسب‌وکارها سرمایه و انرژی زیادی صرف جذب مشتری جدید می‌کنند، اما وقتی پای تصمیم‌گیری به میان می‌آید، نمی‌توانند او را به خرید متقاعد کنند.
4
با این سه تا جواب مشتری برمیگرده

وقتی مشتری گفت «گرونه» این سه تا جواب قطعا راضیش می‌کنه!

هر فروشنده یا صاحب کسب‌وکاری، با هر میزان تجربه، بالاخره در نقطه‌ای از مسیر فروش با جمله «خیلی گرونه» روبه‌رو شده است. این جمله یکی از رایج‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین مقاومت‌های ذهنی مشتری است.
2
برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟ همه‌چیز درباره برندینگ و اصطلاحات کاربردی آن

یکی از بهترین لحظاتی که برای هر فروشنده یا صاحب کسب‌وکار اتفاق می‌افتد زمانی است که مشتریانش او را چیزی از بیشتر یک فروشنده می‌بینند و ترجیح می‌دهند در میان هزاران نام آشنای دیگر، محصول او را انتخاب کنند.
2
کپی رایتینگ چیست و چه تاثیری در تبلیغ کسب و کار دارد؟

کپی رایتینگ چیست و چطور کپی‌های تاثیرگذار برای کسب‌وکارمان بنویسیم؟

واژهٔ «کپی» معمولاً تصویر تقلب کردن و از روی دست دیگران نوشتن را به ذهن می‌آورد، در حالی که کپی رایتینگ دقیقاً چیزی معکوس این تصویر است. کپی‌رایتینگ با خلق ارزش و ایده‌های نوآورانه و کلام منحصربه‌فرد برای یک برند خاص گره خورده است.
2
نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5
فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
14
اشتباهات باشگاه مشتریان

اشتباهات باشگاه مشتریان؛ چرا برنامه‌های وفاداری شکست می‌خورند؟

تصور کنید بعد از ماه‌ها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مشتری‌ها ثبت‌نام می‌کنند، امتیاز می‌گیرند، پیامک می‌فرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمی‌کند!
2
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان

همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان؛ از طراحی تا هزینه‌ها و اجرای واقعی

نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است و چه مراحلی را باید برای آن انجام داد؟ اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، خوب جایی آمده‌اید! در این مقاله به شما می‌گویم که چگونه باشگاه مشتریان خود را از صفر راه‌اندازی کنید.
3
۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

تصور کنید صبح روز تولدتان است. هنوز کامل از خواب بیدار نشده‌اید که صدای پیامک گوشی بلند می‌شود. صفحه را که باز می‌کنید، می‌بینید سوپرمارکتی که همیشه خریدهای روزانه‌تان را از آن تهیه می‌کنید، تولدتان را تبریک گفته و یک تخفیف ۲۰٪ مخصوص همین امروز برایتان فرستاده است.
3
باشگاه مشتریان برای رستوران‌

باشگاه مشتریان برای رستوران‌ چه اهمیتی دارد؟ ویژگی‌های یک باشگاه مشتریان خوب برای رستوران

در این مقاله قدم‌به‌قدم بررسی می‌کنیم که باشگاه مشتریان برای رستوران چطور کار می‌کند؟ چه مزایایی دارد؟ و برای پیدا کردن یک نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران باید به چه ویژگی‌هایی دقت کنیم؟
3
نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.
3
همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.
4
همه چیز درباره پیامک LBS

همه چیز درباره پیامک LBS؛ تعرفه 1404+کاربردها و محدودیت‌ها

چطور می‌توانید توجه صدها نفری را که روزانه از مقابل ویترین فروشگاه یا مغازه شما عبور می‌کنند، جلب کرده و با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز، آن‌ها را به مشتری تبدیل کنید؟
3
کامل‌ترین راهنمای ارسال پیامک انبوه

کامل‌ترین راهنمای ارسال پیامک انبوه: همه چیز از تعریف تا ترفندهای کاربردی

ارسال پیامک انبوه به زبان ساده یعنی با یک کلیک، هزاران پیام به هزاران نفر ارسال شود! این روش در عین سادگی، یکی از بالاترین نرخ‌های دیده‌شدن را در میان روش‌های بازاریابی دارد!
6
اس ام اس بمبر چیست

اس ام اس بمبر چیست و چرا نباید از آن استفاده کنید؟

قبل از اینکه به دنبال بمباران پیامکی بروید، باید بدانید پشت این ابزار به‌ظاهر ساده چه واقعیت‌های تلخی پنهان شده است! در این مقاله کاملاً برایتان توضیح می‌دهم که اس ام اس بمبر چیست، چرا استفاده از آن نه‌تنها غیرحرفه‌ای؛ بلکه غیرقانونی است و چه خطرات جبران‌ناپذیری برای بیزینس شما دارد.
9
باشگاه مشتریان دایرکت

با دایرکت، قهرمان کسب‌و‌کارت باش!

محبوب‌ترین‌ها

۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی که واقعاً نتیجه می‌دهند!

متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تبلیغاتی واقعا جواب می‌دهد و چطوری تبلیغ کنند! شاید شما هم یکی از آن باشگاه‌داران هستید که تمام انرژی و هزینه‌تان را صرف تبلیغات کرده‌اید؛ اما نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید.

راهنمای کامل انتخاب اسم پیج و بیو برای مژه‌کار حرفه‌ای در اینستاگرام

دنیای اینستاگرام به ویژه برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی دنیای متفاوتی است. اگر صاحب یکی از کسب‌وکارهای زیبایی مثل کاشت مژه یا ابرو هستید؛ باید بدانید که مشتری شما اولین چیزی که از شما می‌بیند اسم پیج و بیو برای مژه کار است. نه نمونه کار و نه حتی ویدیوهایی که با زحمت‌های بسیار ساخته‌اید.

به دنبال مطالب بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات هستید؟

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید.

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان