محبوب‌ترین مقاله

نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5

جدیدترین‌ها

۹ اصل مهم در نحوه برخورد با مشتری در رستوران

هنگام ورود به یک رستوران، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند رفتار پرسنل است. اگر پرسنل بر اساس اصول مشتری‌مداری در رستوران با شما رفتاری خوشایند داشته باشند، ممکن است به یکی از مشتریان دائمی آن‌ها تبدیل خواهید شد؛ اگر هم رفتار درستی نداشته باشند، بار آخری است که به آن‌جا می‌روید.

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟

پربازدید‌ترین مقالات بازاریابی و تبلیغات

نحوه برخورد با مشتری در رستوران

۹ اصل مهم در نحوه برخورد با مشتری در رستوران

هنگام ورود به یک رستوران، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند رفتار پرسنل است. اگر پرسنل بر اساس اصول مشتری‌مداری در رستوران با شما رفتاری خوشایند داشته باشند، ممکن است به یکی از مشتریان دائمی آن‌ها تبدیل خواهید شد؛ اگر هم رفتار درستی نداشته باشند، بار آخری است که به آن‌جا می‌روید.
1
انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟
2
تفاوت باشگاه مشتریان و CRM

تفاوت باشگاه مشتریان و CRM؛ کِی و کجا استفاده کنیم؟

تفاوت باشگاه مشتریان و crm چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که CRM و باشگاه مشتریان چیست و چطور به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند.
2
زبان بدن مشتری

۶ نشانه در زبان بدن مشتری که می‌تواند نتیجه فروش را عوض کند!

۷۰ تا ۹۳ درصد از ارتباطات ما با مشتری، به‌صورت غیرکلامی و بخش بزرگی از این پیام‌ها از طریق زبان بدن منتقل می‌شوند؛ آماری که مجله Fellow منتشر کرده است.
2
بهترین پنل پیامکی ایران

بهترین پنل پیامکی ایران ۱۴۰۴؛ بررسی امکانات، تعرفه‌ها، مزایا و معایب

ک پیامک درست برای صاحب یک کسب‌و کار شبیه تلنگری کوچک است. اتفاقی کوتاه و ساده که می‌تواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری‌ای وفادار کند و از میان تمام شلوغی‌های پیام‌ها و تبلیغات مختلف، کسب‌و‌کار او را برای خرید انتخاب کند.
2
نحوه برخورد با مشتری در رستوران

۹ اصل مهم در نحوه برخورد با مشتری در رستوران

هنگام ورود به یک رستوران، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند رفتار پرسنل است. اگر پرسنل بر اساس اصول مشتری‌مداری در رستوران با شما رفتاری خوشایند داشته باشند، ممکن است به یکی از مشتریان دائمی آن‌ها تبدیل خواهید شد؛ اگر هم رفتار درستی نداشته باشند، بار آخری است که به آن‌جا می‌روید.
1
انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟
2
زبان بدن مشتری

۶ نشانه در زبان بدن مشتری که می‌تواند نتیجه فروش را عوض کند!

۷۰ تا ۹۳ درصد از ارتباطات ما با مشتری، به‌صورت غیرکلامی و بخش بزرگی از این پیام‌ها از طریق زبان بدن منتقل می‌شوند؛ آماری که مجله Fellow منتشر کرده است.
2
همه چیز درباره مشتری مداری

همه چیز درباره مشتری مداری؛ ۸ راهکار اجرایی برای کسب‌وکارهای ایرانی

آخرین باری که به‌عنوان مشتری، احساس کردید یک کسب‌وکار واقعاً شما را می‌فهمد، کی بود؟ به نحوی که با خودتان بگویید: اینجا دقیقاً برای من ساخته شده است!
3
متقاعدسازی مشتری

۷ کلید طلایی متقاعدسازی مشتری؛ چگونه قبل از فکر کردن، به شما بله بگویند؟

«اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید، باید به قلب و علایق او متوسل شوید، نه به عقلش.» این جمله معروف بنجامین فرانکلین، دقیقاً همان نکته‌ای است که خیلی‌ از افراد در فروش و مذاکره از آن غافل می‌شوند.
2
فروش تلفنی

۱۵ راز فروش تلفنی که منجر به فروش حداکثری می‌شود!

فروش تلفنی یکی از مؤثرترین راه‌کارهای فروش در کسب‌وکارهای مختلف است. البته به‌شرط آن که در چند ثانیه اول بتوانید طرف مقابل را برای گوش دادن به ادامه صحبت‌هایتان قانع کنید!
2
صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام

صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام؛ تکنیک‌هایی که فروش شما را متحول می‌کنند

هر روز هزاران پست در اینستاگرام منتشر می‌شود؛ اما فقط تعداد کمی از آن‌ها واقعاً می‌فروشند. شاید شما هم مثل خیلی از کسب‌وکارها وقت، انرژی و هزینه زیادی برای تولید محتوا می‌گذارید؛ اما نتیجه‌اش فقط چند لایک و کامنت است، نه سفارش و فروش واقعی
3
تاثیر زبان بدن در فروش و افزایش درآمد

تاثیر زبان بدن در فروش؛ راهنمای کامل برای متقاعدکردن مشتری

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا بعضی فروشنده‌ها خیلی راحت اعتماد مشتری را جلب می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر با وجود تمام تلاششان نتیجه نمی‌گیرند؟ باور کنید پای جادو یا «مهره مار» در میان نیست! راز آن‌ها در این است که می‌دانند چگونه علاوه بر کلام، از زبان بدن برای ایجاد ارتباط عمیق استفاده کنند.
3
چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

چطور بدون تولید محتوا در اینستاگرام بفروشیم!

بسیاری از فروشگاه‌داران، با امید افزایش فروش به اینستاگرام روی می‌آورند، اما پس از مدتی پیج خود را رها می‌کنند. دلیل اصلی روشن است: تولید محتوای حرفه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی هزینه‌بر، زمان‌گیر و فرساینده است.
3
چندین تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان در فروشگاه

۲۰ تکنیک فروش برای افزایش خرید مشتریان فروشگاه‌ها در سال ۱۴۰۴

افزایش بازدید از فروشگاه، چه فیزیکی باشد چه آنلاین، تنها بخشی از مسیر فروش است. بسیاری از کسب‌وکارها سرمایه و انرژی زیادی صرف جذب مشتری جدید می‌کنند، اما وقتی پای تصمیم‌گیری به میان می‌آید، نمی‌توانند او را به خرید متقاعد کنند.
4
انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟
2
تفاوت باشگاه مشتریان و CRM

تفاوت باشگاه مشتریان و CRM؛ کِی و کجا استفاده کنیم؟

تفاوت باشگاه مشتریان و crm چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که CRM و باشگاه مشتریان چیست و چطور به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند.
2
همه چیز درباره مشتری مداری

همه چیز درباره مشتری مداری؛ ۸ راهکار اجرایی برای کسب‌وکارهای ایرانی

آخرین باری که به‌عنوان مشتری، احساس کردید یک کسب‌وکار واقعاً شما را می‌فهمد، کی بود؟ به نحوی که با خودتان بگویید: اینجا دقیقاً برای من ساخته شده است!
3
تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده

تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده؛ از هویت تا فروش

اگر تا امروز هر وقت صحبت از «برندینگ» و «مارکتینگ» می‌شد، هر دو برایتان یک مفهوم مشابه به نظر می‌رسیدند، شما تنها نیستید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، مدیران و حتی فعالان حوزه بازاریابی این دو واژه را در یک ظرف می‌ریزند.
1
ارزش مشتری چیست؟

ارزش مشتری چیست؟ راهنمای جامع شناخت ارزش مشتری و به‌کارگیری آن در بازاریابی

در این مقاله به‌شکل گام‌به‌گام مفهوم ارزش مشتری، مدل‌ها و فرمول‌های محاسبه آن و همچنین نقش حیاتی آن در موفقیت برند را برای شما توضیح می‌دهیم
4
تفاوت باشگاه مشتریان و CRM

تفاوت باشگاه مشتریان و CRM؛ کِی و کجا استفاده کنیم؟

تفاوت باشگاه مشتریان و crm چیست؟ در این مقاله می‌خواهیم ببینیم که CRM و باشگاه مشتریان چیست و چطور به رشد کسب‌وکارها کمک می‌کند.
2
اشتباهات باشگاه مشتریان

اشتباهات باشگاه مشتریان؛ چرا برنامه‌های وفاداری شکست می‌خورند؟

تصور کنید بعد از ماه‌ها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مشتری‌ها ثبت‌نام می‌کنند، امتیاز می‌گیرند، پیامک می‌فرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمی‌کند!
2
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان

همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان؛ از طراحی تا هزینه‌ها و اجرای واقعی

نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است و چه مراحلی را باید برای آن انجام داد؟ اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، خوب جایی آمده‌اید! در این مقاله به شما می‌گویم که چگونه باشگاه مشتریان خود را از صفر راه‌اندازی کنید.
3
۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

تصور کنید صبح روز تولدتان است. هنوز کامل از خواب بیدار نشده‌اید که صدای پیامک گوشی بلند می‌شود. صفحه را که باز می‌کنید، می‌بینید سوپرمارکتی که همیشه خریدهای روزانه‌تان را از آن تهیه می‌کنید، تولدتان را تبریک گفته و یک تخفیف ۲۰٪ مخصوص همین امروز برایتان فرستاده است.
3
بهترین پنل پیامکی ایران

بهترین پنل پیامکی ایران ۱۴۰۴؛ بررسی امکانات، تعرفه‌ها، مزایا و معایب

ک پیامک درست برای صاحب یک کسب‌و کار شبیه تلنگری کوچک است. اتفاقی کوتاه و ساده که می‌تواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به مشتری‌ای وفادار کند و از میان تمام شلوغی‌های پیام‌ها و تبلیغات مختلف، کسب‌و‌کار او را برای خرید انتخاب کند.
2
دستگاه ارسال پیامک

دستگاه ارسال پیامک: راهنمای کامل خرید، قیمت و امکانات در 1404

چه فروشنده باشید و چه صاحب یک کسب‌وکار خدماتی، حتما آن دستگاه کوچکی را دیده‌اید که با چند دکمه ساده، شماره‌های مشتریان را ثبت می‌کند تا هیچ ارتباطی از دست نرود. همان دستگاه ارسال پیامک که امروزه به یکی از ابزارهای ضروری ارتباط با مشتری تبدیل شده است.
2
ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

آموزش ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

نمی‎‌شود صاحب یک کسب‌و‌کار باشید و با تبلیغات پیامکی آشنا نباشید. چراکه تبلیغات پیامکی یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است؛ بدون اینکه لازم باشد هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید.
3
نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟

نحوه ارسال لینک در پیامک چگونه است؟ آموزش تصویری ارسال لینک با دایرکت

در این مقاله مرحله‌به‌مرحله توضیح می‌دهیم که ارسال لینک در پیامک چگونه انجام می‌شود، در صورت ارسال نشدن چه راه‌حل‌هایی وجود دارد و اصلاً چرا بهتر است لینک‌های مختلف مثل اینستاگرام، سایت یا فرم آنلاین را در پیامک‌هایمان قرار دهیم.
3
همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای

همه چیز درباره ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای + هزینه و نحوه ارسال

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب مشتریان محلی، ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای است! این روش به شما اجازه می‌دهد پیام خود را به افرادی بفرستید که در محدوده جغرافیایی موردنظر شما زندگی می‌کنند یا در آن منطقه فعالیت دارند.
4
باشگاه مشتریان دایرکت

با دایرکت، قهرمان کسب‌و‌کارت باش!

محبوب‌ترین‌ها

۹ اصل مهم در نحوه برخورد با مشتری در رستوران

هنگام ورود به یک رستوران، اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند رفتار پرسنل است. اگر پرسنل بر اساس اصول مشتری‌مداری در رستوران با شما رفتاری خوشایند داشته باشند، ممکن است به یکی از مشتریان دائمی آن‌ها تبدیل خواهید شد؛ اگر هم رفتار درستی نداشته باشند، بار آخری است که به آن‌جا می‌روید.

انواع مشتری در بازاریابی و تبلیغات: کامل‌ترین راهنمای شناخت رفتار و افزایش فروش

تصور کنید مشتری شما به‌دنبال خرید یک دوچرخه شهری با کیفیت اما نسبتا ارزان است، اما شما به او یک دوچرخه حرفه‌ای گران‌قیمت را پیشنهاد می‌کنید؛ چه اتفاقی می‌افتد؟

به دنبال مطالب بیشتر درباره بازاریابی و تبلیغات هستید؟

دسته‌بندی موردنظر خود را انتخاب کنید.

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان