تحول ارتباط با مشتری در کافه ژیوان با دایرکت

تحول ارتباط با مشتری در کافه ژیوان با دایرکت

1
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دل طرقبه، میان خیابان امام رضا ۲۱ و ۲۳، کافه‌ای دنج و صمیمی به نام کافه ژیوان قرار دارد؛ جایی که مدیر آن، مرتضی باقری سال‌ها دغدغه‌ای مهم در ذهن داشت: “چطور می‌توانم مشتریانی را که یک‌بار به کافه سر زده‌اند، دوباره برگردانم؟”. باقری خوب می‌دانست در دنیای پر رقابت کافه‌ها، تبلیغات سنتی مثل چاپ تراکت پاسخگو نیست. پس به دنبال راهی بود تا ارتباطش با مشتریان واقعی‌تر، شخصی تر و ماندگارتر شود.

«مدت‌ها دنبال یه روش بودم که بتونم همه مشتریامو داشته باشم، شماره‌هاشونو جمع کنم و باشگاه فعالی بسازم. از طریق اینستاگرام با دایرکت آشنا شدم و وقتی تماس گرفتم، تیم فروش و پشتیبانی خیلی سریع راهنماییم کردن.»

باشگاه مشتریان دایرکت، ابزاری برای وفاداری واقعی در کافه ژیوان

آشنایی با دایرکت برای کافه ژیوان تبدیل به یک نقطه روشن در کسب و کارش شد. داستانی که نتیجه‌اش چیزی فراتر از دستگاهی برای تبلیغات بود. تا قبل از دایرکت، تمام ارتباط‌های کافه ژیوان با مشتریان فقط به همان لحظه سفارش و خداحافظی ختم می‌شد. شماره‌ها جایی ذخیره نمی‌شدند، ارتباط تکرار نمی‌شد و مشتریان به‌مرور فراموش می‌کردند دوباره سر بزنند. اما باقری می‌خواست یک باشگاه واقعی از مشتریان بسازد تا بتواند برای مناسبت‌های مختلف مثل تولد پیامک بفرستد. منوی کافه‌ را به صورت دیجیتال به آن‌ها نشان دهد و به آن‌ها تخفیف دهد. تا پیش از دایرکت چنین چیزی برای او ممکن نبود.

با همین دغدغه‌ها بود که او دایرکت را از طریق پیج اینستاگرام شناخت و پس از صحبت با تیم فروش، دستگاه را برای کافه سفارش داد. بعد از فعال‌سازی توسط پشتیبانی، مرحله جدیدی در ارتباط با مشتریان آغاز شد. مرحله‌ای که ارتباط حضوری را به رابطه‌ای دیجیتال و ماندگار تبدیل کرد.

با راهنمایی بچه‌های فروش دایرکت و فعال‌سازی دستگاه، حالا همه مشتریام توی باشگاه مشتریان عضو شدن. من می‌تونم توی تاریخ تولدشون براشون پیامک بزنم، منوی کافی شاپی کافه رو براشون پیامک کنم، کارت ویزیتمو به صورت اس ام اسی برای مشتریان بفرستم. با دایرکت مشتریامون گروه‌بندی میشن و منوی تخفیف‌ها به صورت پیامک براشون ارسال می‎شه. از همه مهم‌تر حالا حتی اگر مشتری‌ای عضو باشگاه مشتریانم نباشه می‌تونم براش با پیامک منطقه‌ای پیامک ارسال کنم.

دایرکت؛ هم ابزار تبلیغات و هم شریک رشد کسب و کارها

تجربه کافه ژیوان نشان می‌دهد دایرکت فقط یک ابزار تبلیغاتی نیست، بلکه بخشی از استراتژی رشد است.

دایرکت کمک کرده تا ارتباط بین کافه و مشتری به یک رابطه انسانی و صمیمی تبدیل شود. ارتباطی که فقط در قالب پیامک خلاصه نمی‌شود، بلکه یادآور حس توجه و احترام است.

«دایرکت باعث شد مشتریامو نگه دارم. الان هر کسی که یه‌بار اومده، دوباره برمی‌گرده. توصیه می‌کنم به تمامی کسب و کارها که خیلی راحت با پشتیبانی و فروش دایرکت تماس بگیرن تا بتونن دستگاه دایرکت رو به عنوان بهترین ابزار فروش و تبلیغات تهیه کنند. »

کافه ژیوان امروز نه‌تنها مشتریانش را حفظ کرده، بلکه با کمک دایرکت، باشگاهی ساخته که هر روز قوی‌تر می‌شود. اگر شما هم می‌خواهید مشتریان خود را نزدیک‌تر از همیشه نگه دارید، دایرکت را برای کسب‌وکار خود امتحان کنید

به فکر راه‌اندازی باشگاه مشتریان هستید؟

دایرکت؛ راهکاری حرفه‌ای برای مدیریت مشتریان شما است. با خرید دستگاه دایرکت و جمع‌آوری شماره مشتریان؛ ارتباطی دائمی و خودکار با مشتریان خود ایجاد کنید و هر تعامل را به فرصتی برای فروش تبدیل کنید.

Picture of تیم تحریریه دایرکت

تیم تحریریه دایرکت

تیم تحریریه دایرکت متشکل از گروهی از متخصصان حوزه تبلیغات و کسب‌وکار است که با هدف ارائه محتوای ارزشمند و کاربردی فعالیت می‌کند. این تیم تلاش دارد تا با انتشار مقالات آموزشی در حوزه تبلیغات و بیزنس، همراهی قابل‌اعتماد برای صاحبان کسب‌وکار در مسیر توسعه و موفقیت باشد.
برچسب ها
دیدگاه

نظرات کاربران

باشگاه مشتریان دایرکت راهکار حرفه‌ای برای جذب مشتریان ثبت و ذخیره شماره مشتریان  ارسال پیامک خودکار پنل هوشمند مدیریت مشتریان مشاوره رایگان