باشگاه مشتریان

می‌خواهید مشتری‌هایتان به شما وفادار مانده و برای خرید مجدد از شما اشتیاق داشته باشند؟ در این بخش از وبلاگ دایرکت، راه‌های هوشمندانه‌ای برای راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان پیدا خواهید کرد. اینجا به شما نشان می‌دهیم چطور با امتیازهای جذاب و پیشنهادهای ویژه، مشتری‌ها را به خرید دوباره ترغیب کنید.

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.
به دنیایی از انواع باشگاه مشتریان خوش آمدید! در فضای رقابتی کسب‌و‌کار امروز، ایجاد و حفظ یک پایگاه مشتری وفادار بیش از هر زمان دیگری ضروری است؛ از همین رو باید با تمام مدل های باشگاه مشتریان آشنا شوید و خودتان را برای به کارگیری این ابزار آماده کنید. ابزار قدرتمندی که همه کسب‌وکارها، اعم از بزرگ و کوچک، می‌توانند از آن برای پرورش یک اجتماع VIP از طرفداران برند خود استفاده کنند.