باشگاه مشتریان

می‌خواهید مشتری‌هایتان به شما وفادار مانده و برای خرید مجدد از شما اشتیاق داشته باشند؟ در این بخش از وبلاگ دایرکت، راه‌های هوشمندانه‌ای برای راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان پیدا خواهید کرد. اینجا به شما نشان می‌دهیم چطور با امتیازهای جذاب و پیشنهادهای ویژه، مشتری‌ها را به خرید دوباره ترغیب کنید.

نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان: چرا هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد؟

اهداف باشگاه مشتریان چیزی فراتر از پاداش‌دادن به مشتریان وفادار است! باشگاه مشتریان یک ابزار هوشمندانه برای رسیدن به مجموعه‌ای از اهداف مشخص در کسب‌وکار است.
باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
برنامه وفاداری مشتری چیست

آشنایی کامل با برنامه وفاداری مشتری و بهترین ایده ها برای تضمین موفقیت آن

برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
باشگاه مشتریان چیست - دایرکت

باشگاه مشتریان چیست؟ | بهترین نکات کاربردی برای راه اندازی و بررسی مزایای آن

باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.