- بدون دیدگاه
تصور کنید بعد از ماهها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راهاندازی کردهاید؛ مشتریها ثبتنام میکنند، امتیاز میگیرند، پیامک میفرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمیکند!
میخواهید مشتریهایتان به شما وفادار مانده و برای خرید مجدد از شما اشتیاق داشته باشند؟ در این بخش از وبلاگ دایرکت، راههای هوشمندانهای برای راهاندازی و مدیریت باشگاه مشتریان پیدا خواهید کرد. اینجا به شما نشان میدهیم چطور با امتیازهای جذاب و پیشنهادهای ویژه، مشتریها را به خرید دوباره ترغیب کنید.