باشگاه مشتریان

می‌خواهید مشتری‌هایتان به شما وفادار مانده و برای خرید مجدد از شما اشتیاق داشته باشند؟ در این بخش از وبلاگ دایرکت، راه‌های هوشمندانه‌ای برای راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان پیدا خواهید کرد. اینجا به شما نشان می‌دهیم چطور با امتیازهای جذاب و پیشنهادهای ویژه، مشتری‌ها را به خرید دوباره ترغیب کنید.

اشتباهات باشگاه مشتریان

اشتباهات باشگاه مشتریان؛ چرا برنامه‌های وفاداری شکست می‌خورند؟

تصور کنید بعد از ماه‌ها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مشتری‌ها ثبت‌نام می‌کنند، امتیاز می‌گیرند، پیامک می‌فرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمی‌کند!
2
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان

همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان؛ از طراحی تا هزینه‌ها و اجرای واقعی

نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است و چه مراحلی را باید برای آن انجام داد؟ اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، خوب جایی آمده‌اید! در این مقاله به شما می‌گویم که چگونه باشگاه مشتریان خود را از صفر راه‌اندازی کنید.
3
۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

۱۰ ایده طلایی برای باشگاه مشتریان

تصور کنید صبح روز تولدتان است. هنوز کامل از خواب بیدار نشده‌اید که صدای پیامک گوشی بلند می‌شود. صفحه را که باز می‌کنید، می‌بینید سوپرمارکتی که همیشه خریدهای روزانه‌تان را از آن تهیه می‌کنید، تولدتان را تبریک گفته و یک تخفیف ۲۰٪ مخصوص همین امروز برایتان فرستاده است.
3
باشگاه مشتریان برای رستوران‌

باشگاه مشتریان برای رستوران‌ چه اهمیتی دارد؟ ویژگی‌های یک باشگاه مشتریان خوب برای رستوران

در این مقاله قدم‌به‌قدم بررسی می‌کنیم که باشگاه مشتریان برای رستوران چطور کار می‌کند؟ چه مزایایی دارد؟ و برای پیدا کردن یک نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران باید به چه ویژگی‌هایی دقت کنیم؟
3
همه چیز درباره دستگاه باشگاه مشتریان

همه چیز درباره دستگاه باشگاه مشتریان + معرفی بهترین برندهای بازار

هر روز ده‌ها مشتری از کسب‌وکارتان خرید می‌کنند. چالش اصلی اینجاست که چگونه می‌توانیم فرایند ثبت‌نام، امتیازدهی و مدیریت اطلاعات آن‌ها را به شکلی سریع، دقیق و حرفه‌ای انجام دهیم.
5
نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5
اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان: چرا هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد؟

اهداف باشگاه مشتریان چیزی فراتر از پاداش‌دادن به مشتریان وفادار است! باشگاه مشتریان یک ابزار هوشمندانه برای رسیدن به مجموعه‌ای از اهداف مشخص در کسب‌وکار است.
4
باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟ 0 تا 100 پیاده‌سازی + نمونه‌های موفق ایرانی

چند بار برایتان پیش‌آمده که مشتری، بعد از یک‌بار خرید، دیگر سراغتان نیاید؟ چرا بعضی، مشتریان دائمی و وفادار دارند که بارهاوبارها به آن‌ها مراجعه می‌کنند، درحالی‌که بعضی دیگر باوجود محصولات مشابه، مدام به دنبال مشتری جدید هستند؟ پاسخ در یک واژه کلیدی نهفته است: باشگاه مشتریان.
7
همه چیز درباره وفاداری مشتری

همه چیز درباره وفاداری مشتری – بررسی انواع وفاداری + بهترین روش های افزایش وفاداری

وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسب‌و‌کار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته می‌شود.
2
برنامه وفاداری مشتری چیست

آشنایی کامل با برنامه وفاداری مشتری و بهترین ایده ها برای تضمین موفقیت آن

برنامه‌های وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسب‌وکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامه‌ها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث می‌شوند آن‌ها از تعامل با کسب‌وکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
2
باشگاه مشتریان چیست - دایرکت

باشگاه مشتریان چیست؟ | بهترین نکات کاربردی برای راه اندازی و بررسی مزایای آن

باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد می‌شود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار می‌شود؛ و نه تنها به هزینه‌اش می‌ارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسب‌وکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.
2
انواع باشگاه مشتریان - دایرکت

انواع باشگاه مشتریان – ۸ نوع از موفق‌ترین مدل های باشگاه مشتریان

به دنیایی از انواع باشگاه مشتریان خوش آمدید! در فضای رقابتی کسب‌و‌کار امروز، ایجاد و حفظ یک پایگاه مشتری وفادار بیش از هر زمان دیگری ضروری است؛ از همین رو باید با تمام مدل های باشگاه مشتریان آشنا شوید و خودتان را برای به کارگیری این ابزار آماده کنید. ابزار قدرتمندی که همه کسب‌وکارها، اعم از بزرگ و کوچک، می‌توانند از آن برای پرورش یک اجتماع VIP از طرفداران برند خود استفاده کنند.
0
راه اندازی باشگاه مشتریان برای کافی شاپ

راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ و کاربردهای آن در افزایش فروش و سودآوری

قابل توجه همه کافی شاپ داران! آیا به دنبال راه‌های نوآورانه برای رشد کسب‌وکار و انقلابی در بهبود تجربه مشتریان خود هستید؟ اگر اینطور است، پس به یک باشگاه مشتریان نیاز دارید! امروز، ما قصد داریم به راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ بپردازیم و با بررسی کاربرد باشگاه مشتریان در کافه ببینیم که آن‌ها چگونه می‌توانند کافی شاپ شما را به مرکزی پررونق برای مشتریانی وفادار تبدیل کنند. دیگر فقط طعم و کیفیت سفارش‌ها نیست که مردم را به سوی یک کافی‌شاپ می‌کشاند. افراد به دنبال محلی هستند که آن به احساس تعلق خاطر داشته باشند.
0

فقط تا 7 آذر

با یک و نیم میلیون تخفیف، باشگاه مشتریانت رو بساز