بازاریابی و تبلیغات

در این بخش از وبلاگ دایرکت، درباره بهترین روش‌های بازاریابی و تبلیغات حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. همراه ما باشید تا جدیدترین تکنیک‌های بازاریابی و ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات را با هم بررسی کرده و نکات کاربردی و استراتژی‌های جدید برای رشد کسب‌وکارتان یاد بگیرید.

همه چیز درباره مشتری مداری

همه چیز درباره مشتری مداری؛ ۸ راهکار اجرایی برای کسب‌وکارهای ایرانی

آخرین باری که به‌عنوان مشتری، احساس کردید یک کسب‌وکار واقعاً شما را می‌فهمد، کی بود؟ به نحوی که با خودتان بگویید: اینجا دقیقاً برای من ساخته شده است!
1
متقاعدسازی مشتری

۷ کلید طلایی متقاعدسازی مشتری؛ چگونه قبل از فکر کردن، به شما بله بگویند؟

«اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید، باید به قلب و علایق او متوسل شوید، نه به عقلش.» این جمله معروف بنجامین فرانکلین، دقیقاً همان نکته‌ای است که خیلی‌ از افراد در فروش و مذاکره از آن غافل می‌شوند.
2
تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده

تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده؛ از هویت تا فروش

اگر تا امروز هر وقت صحبت از «برندینگ» و «مارکتینگ» می‌شد، هر دو برایتان یک مفهوم مشابه به نظر می‌رسیدند، شما تنها نیستید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، مدیران و حتی فعالان حوزه بازاریابی این دو واژه را در یک ظرف می‌ریزند.
1
فروش تلفنی

۱۵ راز فروش تلفنی که منجر به فروش حداکثری می‌شود!

فروش تلفنی یکی از مؤثرترین راه‌کارهای فروش در کسب‌وکارهای مختلف است. البته به‌شرط آن که در چند ثانیه اول بتوانید طرف مقابل را برای گوش دادن به ادامه صحبت‌هایتان قانع کنید!
2
ارزش مشتری چیست؟

ارزش مشتری چیست؟ راهنمای جامع شناخت ارزش مشتری و به‌کارگیری آن در بازاریابی

در این مقاله به‌شکل گام‌به‌گام مفهوم ارزش مشتری، مدل‌ها و فرمول‌های محاسبه آن و همچنین نقش حیاتی آن در موفقیت برند را برای شما توضیح می‌دهیم
4
چگونه با مشتری ناراضی برخورد کنیم

چگونه با مشتری ناراضی برخورد کنیم؟ ۵ راز طلایی تبدیل مشتری عصبانی به طرفدار واقعی

هر مشتری ناراضی، تجربه تلخ خود را با ۹ الی ۱۵ نفر دیگر در میان می‌گذارد؛ آماری که مجله‌ی CSM اعلام کرده است.. تصورش را بکنید؛ هر نارضایتی می‌تواند موجی از تأثیر منفی بسازد و اعتبار برند شما را تهدید کند. اما چرا مشتریان عصبانی می‌شوند؟
2
ترفندهای فروش مستقیم در دایرکت اینستاگرام

ترفندهای فروش مستقیم در دایرکت اینستاگرام | ۱۰ ترفند کاربردی برای افزایش فروش در دایرکت

یکی از آشناترین موقعیت‌ها برای هر فروشنده‌ای در پیج اینستاگرام زمانی است که صفحه خود را باز می‌کند، با کلی دایرکت (قیمت؟) مواجه می‎‌شود، پاسخ همه را می‌دهد، اما در نهایت چیزی که نصیبش می‌شود سکوت و بی‌خبری از بازگشت مشتری است.
2
دستگاه ارسال پیامک

دستگاه ارسال پیامک: راهنمای کامل خرید، قیمت و امکانات در 1404

چه فروشنده باشید و چه صاحب یک کسب‌وکار خدماتی، حتما آن دستگاه کوچکی را دیده‌اید که با چند دکمه ساده، شماره‌های مشتریان را ثبت می‌کند تا هیچ ارتباطی از دست نرود. همان دستگاه ارسال پیامک که امروزه به یکی از ابزارهای ضروری ارتباط با مشتری تبدیل شده است.
2
ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

آموزش ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

نمی‎‌شود صاحب یک کسب‌و‌کار باشید و با تبلیغات پیامکی آشنا نباشید. چراکه تبلیغات پیامکی یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است؛ بدون اینکه لازم باشد هزینه‌ی زیادی پرداخت کنید.
3
افزایش فروش لباس در اینستاگرام

راهنمای صفر تا ۱۰۰ فروش لباس در اینستاگرام (از راه‌اندازی پیج تا اولین فروش)

مدت‌هاست که اینستاگرام -این شبکه اجتماعی با ۲ میلیارد اکانت فعال- تبدیل به یکی از فروشگاه‌های مناسب برای فروش همه چیز به ویژه فروش لباس شده است.
2
۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی

۸ روش تبلیغات باشگاه بدنسازی که واقعاً نتیجه می‌دهند!

متاسفانه بسیاری از باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تبلیغاتی واقعا جواب می‌دهد و چطوری تبلیغ کنند! شاید شما هم یکی از آن باشگاه‌داران هستید که تمام انرژی و هزینه‌تان را صرف تبلیغات کرده‌اید؛ اما نتیجه مطلوبی نگرفته‌اید.
2
اسم پیج و بیو برای مژه‌کار

راهنمای کامل انتخاب اسم پیج و بیو برای مژه‌کار حرفه‌ای در اینستاگرام

دنیای اینستاگرام به ویژه برای کسب‌وکارهای حوزه زیبایی دنیای متفاوتی است. اگر صاحب یکی از کسب‌وکارهای زیبایی مثل کاشت مژه یا ابرو هستید؛ باید بدانید که مشتری شما اولین چیزی که از شما می‌بیند اسم پیج و بیو برای مژه کار است. نه نمونه کار و نه حتی ویدیوهایی که با زحمت‌های بسیار ساخته‌اید.
3
چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

چگونه اعتماد مشتری را جلب کنیم؟ +۹ تکنیک برای جلب اعتماد مشتری در فروش

اعتماد مشتری همان مرز باریکی است که میان علاقه و اقدام به خرید قرار دارد. بدون آن، تمام تلاش‌های بازاریابی و تبلیغات، فقط سروصدا هستند.
2
اشتباهات باشگاه مشتریان

اشتباهات باشگاه مشتریان؛ چرا برنامه‌های وفاداری شکست می‌خورند؟

تصور کنید بعد از ماه‌ها تلاش، باشگاه مشتریانتان را راه‌اندازی کرده‌اید؛ مشتری‌ها ثبت‌نام می‌کنند، امتیاز می‌گیرند، پیامک می‌فرستید و … . اما در نهایت فروش هیچ تغییری نمی‌کند!
2
چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟

چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟ راهنمای کامل فروش بدون تخفیف

«چگونه به مشتری تخفیف ندهیم؟» سوالی که شاید بارها در ذهن‌تان تکرار شده، مخصوصاً وقتی مشتری بعد از انتخاب محصول، با لبخند می‌گوید: «یه کم راه بیا دیگه!» همان لحظه‌ای که بین حفظ سود و از دست دادن فروش، گیر کرده‌اید و نمی‌دانید باید چه کنید که هم سودتان از دست نرود و هم ارزش محصول.
3
صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام

صفر تا ۱۰۰ تا افزایش فروش در اینستاگرام؛ تکنیک‌هایی که فروش شما را متحول می‌کنند

هر روز هزاران پست در اینستاگرام منتشر می‌شود؛ اما فقط تعداد کمی از آن‌ها واقعاً می‌فروشند. شاید شما هم مثل خیلی از کسب‌وکارها وقت، انرژی و هزینه زیادی برای تولید محتوا می‌گذارید؛ اما نتیجه‌اش فقط چند لایک و کامنت است، نه سفارش و فروش واقعی
3
نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان

نمونه سوالات نظرسنجی از مشتریان + دانلود رایگان پرسشنامه PDF

در دنیای امروز، جایی برای حدس‌زدن در کسب‌وکار باقی نمانده است. کسب‌وکارهایی که واقعاً می‌خواهند رشد کنند، باید از مشتریانشان بپرسند: از کجا با ما آشنا شدید؟ چه چیزی برایتان مفید بود؟ و مهم‌تر از همه؛ کجاها می‌توانستیم بهتر باشیم؟
3
تکنیک‌ های کلامی جذب مشتری

با این تکنیک‌‌های کلامی جذب مشتری فروش خود را متحول کنید!

کلمات و جملات، جادویی قدرتمندتر از تصور ما دارند. این قدرت جادویی نه فقط در دنیای بازاریابی و فروش؛ بلکه در تعاملات روزه هم نقش و اهمیت بسیار دارند. هر کلمه نقشی تاثیرگذار بر احساسات و تصمیمات افراد دارد و با تکنیک های کلامی جذب مشتری می‌توانید نه فقط مشتریان بلکه تمام انسان‌ها را به هدفی که مدنظر دارید برسانید.
4
انواع برنامه وفاداری مشتریان

انواع برنامه وفاداری مشتریان؛ کدام مدل برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است؟

محال است صاحب یک کسب‌وکار باشید و تا امروز چیزی از برنامه وفاداری مشتریان چیزی نشنیده باشید. آن هم زمانی که طبق آمار ۸۴ درصد از مشتریان ترجیح می‌دهند که از فروشگاه‌هایی خرید کنند که برنامه‌ای برای وفاداری مشتریان خود دارند.
3
همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان

همه‌چیز درباره راه‌ اندازی باشگاه مشتریان؛ از طراحی تا هزینه‌ها و اجرای واقعی

نحوه راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه است و چه مراحلی را باید برای آن انجام داد؟ اگر نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید، خوب جایی آمده‌اید! در این مقاله به شما می‌گویم که چگونه باشگاه مشتریان خود را از صفر راه‌اندازی کنید.
3
تحول ارتباط با مشتری در کافه ژیوان با دایرکت

تحول ارتباط با مشتری در کافه ژیوان با دایرکت

آشنایی با دایرکت برای کافه ژیوان تبدیل به یک نقطه روشن در کسب و کارش شد. داستانی که نتیجه‌اش چیزی فراتر از دستگاهی برای تبلیغات بود.
2

فقط تا 7 آذر

با یک و نیم میلیون تخفیف، باشگاه مشتریانت رو بساز