بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار

اینجا خبری از آموزش‌های پیچیده و گیج‌کننده نیست، در این بخش از وبلاگ دایرکت، اصول بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار را به‌صورت مفاهیم ساده و کاربردی برای شما بازگو می‌کنیم. مقالات این بخش راهنمای شما خواهند بود تا بتوانید با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید و کسب‌و‌کار خود را رشد دهید.

همه چیز درباره مشتری مداری

همه چیز درباره مشتری مداری؛ ۸ راهکار اجرایی برای کسب‌وکارهای ایرانی

آخرین باری که به‌عنوان مشتری، احساس کردید یک کسب‌وکار واقعاً شما را می‌فهمد، کی بود؟ به نحوی که با خودتان بگویید: اینجا دقیقاً برای من ساخته شده است!
1
تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده

تفاوت برندینگ و مارکتینگ به زبان ساده؛ از هویت تا فروش

اگر تا امروز هر وقت صحبت از «برندینگ» و «مارکتینگ» می‌شد، هر دو برایتان یک مفهوم مشابه به نظر می‌رسیدند، شما تنها نیستید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، مدیران و حتی فعالان حوزه بازاریابی این دو واژه را در یک ظرف می‌ریزند.
1
ارزش مشتری چیست؟

ارزش مشتری چیست؟ راهنمای جامع شناخت ارزش مشتری و به‌کارگیری آن در بازاریابی

در این مقاله به‌شکل گام‌به‌گام مفهوم ارزش مشتری، مدل‌ها و فرمول‌های محاسبه آن و همچنین نقش حیاتی آن در موفقیت برند را برای شما توضیح می‌دهیم
4
برندینگ چیست؟

برندینگ چیست؟ همه‌چیز درباره برندینگ و اصطلاحات کاربردی آن

یکی از بهترین لحظاتی که برای هر فروشنده یا صاحب کسب‌وکار اتفاق می‌افتد زمانی است که مشتریانش او را چیزی از بیشتر یک فروشنده می‌بینند و ترجیح می‌دهند در میان هزاران نام آشنای دیگر، محصول او را انتخاب کنند.
2
کپی رایتینگ چیست و چه تاثیری در تبلیغ کسب و کار دارد؟

کپی رایتینگ چیست و چطور کپی‌های تاثیرگذار برای کسب‌وکارمان بنویسیم؟

واژهٔ «کپی» معمولاً تصویر تقلب کردن و از روی دست دیگران نوشتن را به ذهن می‌آورد، در حالی که کپی رایتینگ دقیقاً چیزی معکوس این تصویر است. کپی‌رایتینگ با خلق ارزش و ایده‌های نوآورانه و کلام منحصربه‌فرد برای یک برند خاص گره خورده است.
2
نقشه سفر مشتری

همه چیز درباره نقشه سفر مشتری؛ از تعریف تا طراحی + تمپلیت رایگان

به آخرین خریدی که انجام داده‌اید فکر کنید. چه اقداماتی انجام دادید تا محصول مورد نظر خود را بخرید؟ مسیری که هر مشتری از اولین برخورد با کسب‌وکار شما تا خرید و حتی پس از آن طی می‌کند، سفر مشتری یا Customer Journey نام دارد.
5
فرمول قیمت‌گذاری محصول

با این ۵ فرمول قیمت‌گذاری محصول، سود خود را چند برابر کنید!

محصول شما می‌تواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمت‌گذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمت‌گذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، می‌توانید کسب‌وکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
14
فروش اینترنتی چیست

فروش اینترنتی چیست؟ | نردبانی به سوی گسترش کسب و کار

امروزه در ایران، دنیای تجارت دستخوش دگرگونی عمیقی شده است. در حال حاضر فروش اینترنتی به عنوان یکی قدرتمندترین کانال‌های ارتباطی و فروش به مخاطبین شناخته می‌شود.
1

فقط تا 7 آذر

با یک و نیم میلیون تخفیف، باشگاه مشتریانت رو بساز