فروشگاه جوانبخت، فعال در حوزه فروش گوشیهای مختلف اپل و سامسونگ، سالهاست که با استفاده از دستگاه دایرکت در مسیر رشد مشتریان خود و افزایش رضایت آنها گام برداشته است. مدیر فضای مجازی این فروشگاه از تاثیرات افزونههای برچسبگذاری و کارت ویزیت دستگاه دایرکت صحبت کرده است.
معرفی فروشگاه موبایل جوانبخت
فروشگاه موبایل و لوازم جانبی جوانبخت بیش از ۱۵ سال است که بهعنوان یکی از مراکز معتبر عرضه گوشی و تجهیزات جانبی در مشهد فعالیت میکند. این فروشگاه روزانه میزبان ۳۰۰ تا ۳۵۰ مشتری است و با ۸ پرسنل متخصص، همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و گستردهتر به مشتریان خود بوده است.
رشد هوشمندانه؛ تاثیر بزرگ دستگاه دایرکت
بهنام کافی مدیر فضای مجازی فروشگاه جوانبخت از تجربه استفاده این فروشگاه از دستگاه دایرکت میگوید:
حدود سه ساله که از دستگاه دایرکت استفاده میکنیم. در بین قابلیتها، دو ویژگی خیلی به کارمون اومده؛ یکی برچسبگذاری مشتریان و دیگری کارت ویزیت دیجیتال. با برچسبگذاری، مشتریامونو دستهبندی میکنیم و برای هر گروه، پیامکهای هدفمند مثل کد تخفیف یا تبریک تولد میفرستیم. کارت ویزیت دیجیتال هم باعث شده هزینه چاپ کارت ویزیت رو حذف کنیم و مشتری بهمحض ثبت شماره، اطلاعات فروشگاه و لوکیشن رو دریافت کنه.
از کاهش هزینهها تا افزایش وفاداری مشتریان
به گفته کافی، تجربه سه ساله فروشگاه جوانبخت نشان داده که دایرکت فقط یک ابزار تبلیغاتی یا ارسال پیامک نیست؛ بلکه راهکاری برای مدیریت ارتباط با مشتریان است:
«تغییری که دایرکت برای ما به وجود آورده اینه که اول هزینه تبلیغاتمون خیلی کمتر شده، چون دیگه لازم نیست کارت ویزیت چاپ کنیم. دوم اینکه با دستهبندی مشتریها میتونیم برای هرکدوم پیام خاص بفرستیم؛ از کد تخفیف گرفته تا تبریک تولد.»
کلام آخر
تجربه فروشگاه جوانبخت ثابت میکند که دایرکت تنها یک ابزار تبلیغاتی نیست، بلکه همراهی قابل اعتماد برای کاهش هزینهها، افزایش رضایت و ساختن وفاداری پایدار مشتریان است.
«ما توی این چند سالی که از دستگاه دایرکت استفاده کردیم رضایت کامل داشتیم و به خیلی از همکاران و مشتریانمون هم پیشنهاد کردیم و اونا هم دستگاه رو خریداری کردن.»