باشگاه مشتریان

می‌خواهید مشتری‌هایتان به شما وفادار مانده و برای خرید مجدد از شما اشتیاق داشته باشند؟ در این بخش از وبلاگ دایرکت، راه‌های هوشمندانه‌ای برای راه‌اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان پیدا خواهید کرد. اینجا به شما نشان می‌دهیم چطور با امتیازهای جذاب و پیشنهادهای ویژه، مشتری‌ها را به خرید دوباره ترغیب کنید.

انواع باشگاه مشتریان - دایرکت

انواع باشگاه مشتریان – ۸ نوع از موفق‌ترین مدل های باشگاه مشتریان

به دنیایی از انواع باشگاه مشتریان خوش آمدید! در فضای رقابتی کسب‌و‌کار امروز، ایجاد و حفظ یک پایگاه مشتری وفادار بیش از هر زمان دیگری ضروری است؛ از همین رو باید با تمام مدل های باشگاه مشتریان آشنا شوید و خودتان را برای به کارگیری این ابزار آماده کنید. ابزار قدرتمندی که همه کسب‌وکارها، اعم از بزرگ و کوچک، می‌توانند از آن برای پرورش یک اجتماع VIP از طرفداران برند خود استفاده کنند.
راه اندازی باشگاه مشتریان برای کافی شاپ

راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ و کاربردهای آن در افزایش فروش و سودآوری

قابل توجه همه کافی شاپ داران! آیا به دنبال راه‌های نوآورانه برای رشد کسب‌وکار و انقلابی در بهبود تجربه مشتریان خود هستید؟ اگر اینطور است، پس به یک باشگاه مشتریان نیاز دارید! امروز، ما قصد داریم به راه اندازی باشگاه مشتریان کافی شاپ بپردازیم و با بررسی کاربرد باشگاه مشتریان در کافه ببینیم که آن‌ها چگونه می‌توانند کافی شاپ شما را به مرکزی پررونق برای مشتریانی وفادار تبدیل کنند. دیگر فقط طعم و کیفیت سفارش‌ها نیست که مردم را به سوی یک کافی‌شاپ می‌کشاند. افراد به دنبال محلی هستند که آن به احساس تعلق خاطر داشته باشند.