تبلیغات پیامکی

طبق تحقیقات انجام شده، بیش از ۸۰٪ کسب‌وکارها از تبلیغات پیامکی استفاده می‌کنند و بیش از ۷۰٪ مشتریان پس از خرید، شماره موبایل خود را برای اطلاع از تخفیف‌ها و جشنواره‌ها ثبت می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید جزو کسانی باشید که سریع و مستقیم با مشتری‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، از تبلیغات پیامکی غافل نشوید!
تبلیغات با اس‌ام‌اس و بازاریابی پیامکی در عین سادگی، فوت‌وفن‌های خاص خودش را دارد. در این بخش از وبلاگ دایرکت، به شما آموزش می‌دهیم متن پیامک‌های جذاب بنویسید، مشتری‌ها را هدف بگیرید و از طریق ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای مشتری جدید جذب کنید. پس با ما همراه باشید و ببینید چطور فقط با ارسال پیامک، می‌توانید تبلیغات حرفه‌ای داشته باشید.

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی

مزایا و معایب بازاریابی پیامکی؛ بررسی موردی و دقیق از تمام زوایا

امروزه کسب‌وکارها دائما به دنبال راه‌های موثری برای دسترسی به مشتریان و افزایش آگاهی از برندشان هستند و یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی که انتخاب می‌کنند، بازاریابی پیامکی است. وقتی مزایا و معایب بازاریابی پیامکی را کنار هم قرار دهید، به سرعت متوجه دلیل این انتخاب می‌شوید. مزایای بازاریابی پیامکی چنان شگفت‌انگیز است که وقتی با آن‌ها آشنا می‌شوید حسابی شگفت‌زده شده و از خود می‌پرسید که چرا تا به حال به این روش رو نیاورده‌اید.