محصول شما میتواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمتگذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمتگذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، میتوانید کسبوکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
محصول شما میتواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمتگذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمتگذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، میتوانید کسبوکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
محصول شما میتواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمتگذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمتگذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، میتوانید کسبوکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
شاید بپرسید: “مگه برای حرفه ناخنکار هم تبلیغات پیامکی جواب میده؟” بله چرا که نه! راهاندازی باشگاه مشتریان و اجرای بازاریابی پیامکی بهترین و کوتاهترین مسیر برای افزایش و جذب مشتری در این لاین زیبایی و دیگر حوزههای بیوتی خواهد بود.
وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسبوکار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته میشود.
امروزه رضایت مشتری عنصر حیاتی هر کسبوکار پررونقی است. به عبارت ساده، رضایتمندی مشتری به سطحی از خشنودی و رضایت اطلاق میشود که مشتریان از محصولات، خدمات و تعامل با یک فروشگاه کسب میکنند.
اگر صاحب سوپرمارکت و فروشگاه مواد غذایی هستید، باید برنامهای برای تبلیغات داشته باشید تا مشتری همیشه شما را به عنوان اولین گزینه بین همه فروشگاههای آنلاین و حضوری، انتخاب کند.
قدرت ارتباط چهره به چهره، گرمای یک لبخند واقعی و توانایی خواندن نشانههای ظریف از معنای رفتار مشتری از جمله مواردی است که سلطنت بر دنیای فروش حضوری و همچنین ویزیتوری موفق را تعیین میکند.
محصول شما میتواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمتگذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمتگذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، میتوانید کسبوکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!
وفاداری مشتری (Customer Loyalty) جنبه حیاتی هر کسبوکار موفقی است. در واقع وفادار سازی مشتری به تمایل مشتریان برای ادامه تجارت با یک شرکت خاص، (به دلیل کسب تجربه مثبت) گفته میشود.
برنامههای وفاداری مشتریان ابزاری قدرتمند برای تمام کسبوکارها (چه کوچک و چه بزرگ) هستند. این برنامهها اغلب با پاداش دادن به مشتریان باعث میشوند آنها از تعامل با کسبوکار لذت ببرند و برای این کار انگیزه داشته باشند.
باشگاه مشتریان جایی که روابط ایجاد میشود و با مشتریان مانند افراد VIP و ویژه رفتار میشود؛ و نه تنها به هزینهاش میارزد، بلکه بسیار هم سود آور است. در جهان کسبوکار امروز که بسیار رقابتی است، این Customer Club یا Loyalty Club است که بیش از هر چیز دیگری اهمیت پیدا کرده است.
سوال خیلی از افراد این است که چه کار کنیم تا بیشترین بازدهی را از تبلیغات پیامکی در مناسبت های مختلف مثل یلدا داشته باشیم و یا چه متنی در SMS بیشترین فروش را برای ما به همراه دارد؟
پیامکها چقدر در معرفی کسبوکار شما موفق هستند؟ مگر هنوز کسی هم به پیامک تبلیغاتی توجه میکند؟ اصلا چطور با یک پیامک کوتاه میتوان توجه مشتریان را جلب کرد؟
اگر بعد از تبلیغات زیاد و گسترده برای کسبوکارتان، همچنان بازخورد مناسبی دریافت نکردید یا رکود و کسادی مثل سرمای زمستان به جان کسبوکار شما نشسته تا جایی که مشتری جدیدی ندارید و حتی مشتریان قدیمی هم به شما سر نمیزند، خب بهتر نیست به سراغ روشهای تبلیغاتی نوین و پربازده بروید؟
در جهان امروز که مخاطبان کسبوکارها در معرض بمباران اطلاعاتی از سوی شبکههای مختلف قرار گرفتهاند، بازاریابی پیامکی بیش از پیش مورد استقبال شرکتها قرار گرفته است.
محصول شما میتواند نیازهای بسیاری را برطرف کند؛ اما اگر قیمتگذاری اشتباه باشد، آیا کسی آن را خواهد خرید؟ شما با قیمتگذاری هوشمندانه و مناسب محصول خود، میتوانید کسبوکارتان را از خطر ورشکستگی نجات دهید و حتی سهم رقبایتان را از بازار بقاپید!